Tirsdag morgen - solen er på vei ned fjellsiden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. juni 2019.

  1. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    2,003
    Likes mottatt:
    18,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Første dag hjemme etter helgetur i NY, null-jet lag- har alltid vært skiftarbeider så 6-t omstilling er piece of cake.
    Kona våkna 0415 og måtte "vente" på å dra på jobb 0900. Alle skittentøy fra turen har hun vaska i ventetiden. Lønner seg å komme seg opp om morran .-)
     
    Avixlo, Wendel and Kristian like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    .
    Jeg har allerede booket suite på The Edge, synes det så litt morsommere ut enn på Radisson.

    Måtte korte ned oppholdet med en natt fra opprinnelig plan, og da ble alle prisene helt annerledes. Billigere pr natt i suite på the Edge enn det jeg betalte for nest billigste rom på Radisson i november.
     
    Flight Cancelled liker dette
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,481
    Likes mottatt:
    116,199
    Bonuspoeng:
    350
    Skal du ha suite er Edge bedre enn Radisson. Ellers er Radisson veldig ok. Fikk nyoppussa rom og herlig frokost sist jeg bodde der
     
    holmen liker dette
  4. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Krug selges på "billigsalg" der ihvertfall :p 1800,- flaska. Et "kupp" å regne basert på normale restaurantpriser :p
     
    holmen and Upsaker like this.
  5. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra innenriksloungen.

    image.jpg


    Det så ut for å bli en uke uten flights. Heldigvis har svoger bursdag i dag så nå er det BGO next.

    Edit; det er jo kun veggis på loungen også
     
    Avixlo, Kristian, Earl and 1 other person like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Du kommer til godt vær!
     
  7. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    Det må være en første gang for alt:) ikke tilbake til OSL før onsdag morgen heldigvis
     
    Eddie47 liker dette
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,088
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovestaden.
    Ulempen med 4 dagers uker er at alle alltid skal skvise inn 5 dager med møter og mas på jobben på de 4 dagene som står igjen av uken. Eller dvs. siden nesten ingen vil legge noe etter lunsj fredag, så blir det vel strengt tatt skviset inn på 3,5 dag... altså en masete retur på jobb etter langhelgen. Heldigvis ser morgendagen litt mindre full ut så da får man tro man kan forsøke å komme litt ajour med innboksen etter pinsen...
    Heldigvis snart helg ;)
     
    Wiolenze, Avixlo and Kristian like this.
  9. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,828
    Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra KL692 som fortsatt står ved Gate på YYZ. Europa her kommer jeg!
    Ha en god tirsdags kveld der hjemme i Norge

    Edit: over 2000 likes her på forumet nå!
     
    Last edited: 11. juni 2019
    Earl, holmen, Kristian and 1 other person like this.
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Keep up the good work! :D
     
    Avixlo liker dette

Del denne siden