God morgen fra Porsgrunn. Første dag hjemme etter helgetur i NY, null-jet lag- har alltid vært skiftarbeider så 6-t omstilling er piece of cake. Kona våkna 0415 og måtte "vente" på å dra på jobb 0900. Alle skittentøy fra turen har hun vaska i ventetiden. Lønner seg å komme seg opp om morran .-)
. Jeg har allerede booket suite på The Edge, synes det så litt morsommere ut enn på Radisson. Måtte korte ned oppholdet med en natt fra opprinnelig plan, og da ble alle prisene helt annerledes. Billigere pr natt i suite på the Edge enn det jeg betalte for nest billigste rom på Radisson i november.
Skal du ha suite er Edge bedre enn Radisson. Ellers er Radisson veldig ok. Fikk nyoppussa rom og herlig frokost sist jeg bodde der
Krug selges på "billigsalg" der ihvertfall 1800,- flaska. Et "kupp" å regne basert på normale restaurantpriser
God kveld fra innenriksloungen. Det så ut for å bli en uke uten flights. Heldigvis har svoger bursdag i dag så nå er det BGO next. Edit; det er jo kun veggis på loungen også
God kveld fra hovestaden. Ulempen med 4 dagers uker er at alle alltid skal skvise inn 5 dager med møter og mas på jobben på de 4 dagene som står igjen av uken. Eller dvs. siden nesten ingen vil legge noe etter lunsj fredag, så blir det vel strengt tatt skviset inn på 3,5 dag... altså en masete retur på jobb etter langhelgen. Heldigvis ser morgendagen litt mindre full ut så da får man tro man kan forsøke å komme litt ajour med innboksen etter pinsen... Heldigvis snart helg
God ettermiddag fra KL692 som fortsatt står ved Gate på YYZ. Europa her kommer jeg! Ha en god tirsdags kveld der hjemme i Norge Edit: over 2000 likes her på forumet nå!