God tirsdags morgen fra Sandefjord Jeg kom hjem fra en spesiell og minnerik Jamboree i Sør Korea igår. Dette var gjengen jeg reiste med Noen ganger lyst å kaldkveles dem men det var en super fin gjeng jeg håper jeg kan treffe på andre arrangementer senere i livet. Men for tirsdags planer idag? Vet ikke, må vel kanskje bestille flybilletter nordover slik at jeg kan begynne på jobb den 21. August Ellers ha en strålende tirsdag
Gøy med sykkel på jobb @Spielhaug Dagens kaffemaskin gir tvilsomt brunt sølevann…. Men det står at det er kaffe. I dag skal Anne få hjelp til å puste igjen.. Så får vi se om det går bra. @Avixlo godt noen skaper store god nye minner. Min siste internasjonale leir må ha vært tidlig 90-tallet.
God formiddag fra Porsgrunn. 20 års bryllupsdag i dag. Og 19 dager til avreise Washington. Nesten like stas begge deler
God morgen fra et ferie/morgenstille Milano. Straks ut på en liten utflukt, for så å sjekke ut og pelle oss avgårde til flyplassen for å komme oss hjem til regnet.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Fikk bekreftet endring på utreisen til Japan i natt, så SK jobber da (også?) Ha en flott tirsdag!
God morgen fra et kontor i krisestemning midt i Oslo. Krisen? Kaffemaskinen har tatt kvelden! Løsningen? Sende en junior ut til nærmeste kaffebar (som heldigvis kun er 1 minutt fra utgangsdøren, så samvittigheten tar ikke langvarig skade). Godt å se at gjengen til @Avixlo er trygt tilbake! Ha en fin dag, med tilstrekkelig koffeintilførsel.
God morgen fra Holme Etter 3 dager i Dyreparken og en hektisk avslutning på ferien er hverdagen omsider tilbake Heldigvis har begge arvinger uttalt at Dyreparken kan vi reise tilbake til Amex tar de ikkje, velger en faktura får en heller ikkje betalt denne i Billkill da den blir «solgt» til Riverty finans eller noe sånt… Ha en ellers innbringende dag
God tirsdag fra Oslo Her våknet man på en ukristelig tid, rettere sagt rundt klokka 4. Aner ikke hvorfor, hadde ikke noe jeg skulle gjøre da. Men blir bare surr, om man forsøker å legge seg igjen å da - om man ser dagen under ett. Så for man se hva man finner på, da man har fri idag. Ikke akkurat strålende vær ute heller.. Ha en bedre tirsdag,
God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Ute er det regnfritt, og i dag dreg madammen på tur med systra. Flyr på mine poeng og overnattar på BGO på mine jordbærpoeng på både ut- og heimreise. Det må det vel bli litt heimepoeng av, slik at eg kan reise på haustferie til Afrika? Snart frukost. Rai rai!
God formiddag fra Oslokontoret. Regn på vei til cellen, men da man ankom anstalten var det opplett, slik at man kunne gå tørrskodd til tross for at noen har fjerne bilparaplyen fra bilen. Man mistenker jo selvsagt noen... Ha en god en!
God sommardag frå Aust-Finnmark! Ferien er ferdig og igjen må sjefen narrast. Heldigvis kan ein nyta tjue grader og sol ved breidden av Varangerfjorden: Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
God morgen fra Stavanger Her kom en hjem fra Bergen i går kveld. Føles aldeles deilig, etter å ha maratonjobbet gjennom det meste av sommeren, inkludert de siste tre helger på rad. Sove lenge klarte jeg også og nå sitter jeg henslengt på sofaen å titter på tv’n. I morgen blir det kontordag og Skype møte på «gamlekontoret» på Sola. Ha en flott tirsdag
Hei fra austlandet.. Det har kommet nedbør i 41 dager siden 1. juli og i dag er intet unntak. Fikk bestilt en bonusreise med WF, som kanskje blir siste gang med bonusreise med WF før de blir slukt av Norwegian.
God kveld fra SK1484, planen er 1 natt med jobbing på Arlanda før turen går videre med LX i morgen. Det ble middag på Fjøla, kyllingsalat. Langt fra samme kvalitet som på Oslo S.
God kveld fra hovedstaden. Siste arbeidsdagen unnagjort før man skal avvikle noen feriedager. Først en tur på hytta før man skal ut og fly i helgen. Blir fint med litt fri nå, satser på noe bedring i været så blir ferien enda bedre! Nyt kvelden folkens