Tirsdag, og kun 2 dager igjen ..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 15. sept 2026 kl 08:18.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    25,044
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

De siste justeringene på Sør-Afrika-turen gjøres. 99% er spikret. Det gledes!

Ha en flott tirsdag!

T-2

2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,221
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Radisson BLU OSL og siste dag i dette rotteracet. Ny dose med møter før bolaget skal få bringe meg hjem igjen i kveld og det kjenner jeg skal bli deilig. Fristende å bytte til tidligere avgang, men usikker om jeg kan gjøre det enda.

ha en fin en!

3. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    12,230
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra CPH. Natten bekreftet at alle flygninger bør være på 13 timer. 3 timer mat og film, 8 timer soving og 2 timer frokost med rolig start på dagen. Hun som passet på meg snakket svensk til personen over midtgangen og norsk til meg, begge deler så bra at jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn om hun er svensk eller norsk, uansett da godt valg å jobbe i SAS. Vel fremme på CPH havnet jeg etter passkontrollen ut gjennom bagasjeutleveringen. Lurer fortsatt på hvor det gikk galt, da jeg møtte folk fra flyet utenfor loungen når jeg kom fra SAS fast track, som må ha klart å gå riktig. Det var tilsynelatende like raskt å gå rundt, men en liten nesestyver for selvtilliten som nybakt LTG.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    82,760
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Har akkurat hastebestilt blomster til min bedre halvdel, da vi har bryllupsdag i dag. Burde være enkelt å huske, da alle merkedager er den 15. hos oss. :rolleyes: Men, litt mye å gjøre i det siste, så da gikk det i glemmeboken. Elfenben klarte jeg ikke å gå tak i på kort varsel.

Snart helg?

Ha en fin en!

Flyingdutchman and Ololsen like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    28,312
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret!

Har satt av tid til å kunne jobbe fokusert på to passe store oppgaver. Får se om fokuset flytter seg fra det jeg har planer om å gjøre til det jeg ofte havner med å gjøre: se etter turmulighter... heldigvis er det litt enklere uten CT, for da er det rene SAS destinasjoner og FP4 som er relevante, heller enn hele verden. Betale fullpris for partnerfly på langtur, det tror jeg faktisk jeg ikke har gjort enda. Eneste unntaket jeg kommer på en Jakarta-Singapore-Bali, for å få tak i KLM hus på leg 2 :D

Ha en fin tirsdag!

Del denne siden