Bestilte CPH-YYZ i dag en dag i september. Mor lurte på om vi skulle svømme hjem igjen og hvordan kommer vi oss til Køben? Godt det er helg
God morgen fra kontoret i nordvest hvor det ser ut som vi har samme været som trådstarter. Vi var i Toronto og Niagara falls i august i år og koste oss masse. Likte plassen svært godt. YYZ flyplassen imponerte dog ikke. Om det blir retur med bolaget sin a321 så vær obs at avgangen skjer mest sannsynlig fra en meget trist remote terminal hvor innsjekkingspersonalet ønsker at dere drar dit hele 2 timer før avgang, men det går busser hele tiden.
Enig med deg der ... var der mange ganger i *A tiden! Det som imponerte meg mest på YYZ var Air Canada sin Signatur Lounge, men da måtte jeg ha betalt businessbillett (bonusbillett hjalp ikke). Signatur Loungen på YYZ overgikk alle Polaris Loungene jeg har besøkt.
God dag fra et dekkhotell rett utenfor Oslo! I mangel av langreiste bilder kan deles litt stemning fra Unity Arena i går, hvor Electric Callboy sto for et sykt show! og ikke minst imponerende, han som crowdsurfet med krykke…
God formiddag fra MBT, dekkhotell er fantastisk sånn generelt men ikke når det er dette som møter en på morningen og alle muligheter for dekkbytte er på nettopp det hotellet;
God morgen fra Amsterdam. Radisson serverer rompe-egg til frokost, godt vi er nære Red Light Så ble det en tur i Spaet, etter besøket ble det blå himmel Ha en fin dag alle bonusnisser
God dag fra Oslo. Det begynner for alvor å krible i skrotten mtp. morgendagens reise. Det kom nok en schedule change i natt. Måtte ringe SAS for å trippelsjekke at reisen fortsatt står. Det var en øvelse i tålmodighet siden agenten snakket engelsk med tung, indisk aksent. Det var også merkelig at jeg måtte settes på hold flere ganger når det eneste jeg ville var å sjekke status på bookingen, samt å legge til EB-nummer på én flight.
Hei fra OSL. Her tror jeg det ble satt en personlig rekord nettopp, når bagasjen fra flyvningen fra ZRH dukket opp kun 10 minutter etter vi parkerte ved gate. Så erkjenner jeg glatt at min innsats ikke hadde noe som helst med den rekorden å gjøre, men jeg bokfører den likevel… Nær 2 uker i både sus og dus er over, nå er det tilbake til havrelefse og strieskjorte en tid fremover. Må vel vise meg på jobben igjen, også. Jaja, hverdager er jo også dager. Ha en trivelig tirsdag!
God ettermiddag fra kontoret. Her på Østlandet skinner solen, som vanlig.. Har fått gjort unna masse jobb på kort tid, mest fordi det er nesten ingen på kontoret i dag. Lurer på hvor alle er. Kanskje jeg har glemt et viktig allmøte et annet sted?? Før jobb var jeg en tim på treningsrommet, det var ålreit. Mest digg når det er ferdig, selvfølgelig.. Også har jeg vært på ambassaden for å fikse nytt pass. Ikke lenge igjen av arbeidsdagen nå, og turen går snart til nevøen som skal ha leksehjelp, pluss at vi sikkert skal bygge litt Lego. Det blir stas! Ha en fin en!
God ettermiddag frå Florøida. Her var det ikkje noko regn då eg valsa ut i kontormundur etter lunch for å lade automobilen min. Sikkert lokalt regn hos @Eddie47. Det trengs nok slik at det ikkje skal bli tørke. Pokker so vanskelig det skal vere å finne seg tur. Jaja.
God tirsdag fra Narvik. Sol og klarvær i morges, noe mer overskyet og vått nå i kveld. En fin og grei arbeidsdag her er unnagjort, i morgen venter nok en forhåpentligvis fin dag før DY skal fly oss sørover igjen i morgen kveld! Litt utsikt fra i morges