Tirsdag og nye muligheter!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. juni 2023.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, her på solkysten fortsetter det flotte været og det forventes gode temperaturer i dag.
    E9F98F2C-6C37-4BE5-882D-E050839C591A.jpeg

Calling, anders82, holmen and 9 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,081
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.

Jordbær eventyret fortsetter sin ferd mot lifetime platinum, meldte meg inn nøyaktig for 4år siden. Håper de ikke endrer kravene på oppløpssiden:rolleyes:
    upload_2023-6-6_8-7-8.png

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere:)

Calling, anders82, Spielhaug and 10 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,268
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra bussen til episenteret av Bartebyen. Stramt program i dag, lite pusterom. Liker ikke slike dager, men kommer gjennom som vanlig. Trenger ikke like alt man driver med i jobbsammenheng, så lenge det er det meste som er bra :)
    43 dager til neste tur. Leeeeeenge til!

Ha en flott tirsdag.

Calling, holmen, Maggie and 9 others like this.
  4. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,874
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå OSL Lounge.

DY skal få lov til å ta meg til Praha i dag. Finale i Europa Conference League i morgon. Knøttliten stadion med mindre enn 20.000 seter so kampbilletten vart dyrare enn eg gjerne skulle sett, men det er ikkje kvar dag West Ham spelar finale.

Ha ein strålande dag!

Calling, holmen, Maggie and 9 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,677
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen, varm om dagen og kjølig om natten.

Rolig tirsdag, holde øye med alt som gror/skal gro/skal ikke gro. Ny koffert ankom i går. Nei, ikke Remowa.

Ha en fin dag, alle IFere!

Calling, holmen, Maggie and 5 others like this.
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,974
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

Guttungen fikk valget mellom to-dagers til Hiroshima eller en-dagers til Hakone. "Dessverre" falt valget på Hakone. Tror det var mest pga. "sjørøverbåten"..
    Ja, ja. Blir uansett en kjempetur og OK å komme seg litt ut av Tokyo også.

T-17 Tokyo

God tur til @afirm. Det er definitivt ikke hver dag WH spiller finale .. :p

Calling, Maggie, afirm and 7 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her lyt eg ta ei økt heime med ein ung mann som ikkje får gå i barnehagen grunna feber. Ute er Vårherre i sving med å redusere skogbrannfaren før sola kjem litt seinare. Berre han kunne fiksa litt trumf og so blir dagen bra. Snart duka for linsekjøp på ViaTrumf.

Calling, holmen, Berlioz and 7 others like this.
  8. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,405
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Også her skinner solen men de gode temperaturene er ikke i sikte. Her går turnusfri’en mot slutten og om noen dager settes kursen mot Bergen og jobb.
    Ved lunsjtider skal tannlegen besøkes og i eftan kommer det en eiendomsmegler for å kikke på godset her som vurderes solgt.
    Fikk også lapp i postkassen fra noen som var på husjakt, men jeg surret jo i 5 uker før jeg kontaktet dem :D
    Men nå får en se hva megler tenker.
    Ha en glitrende flott tirsdag :)

9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra hjemmekontor. Svanen med flere kjørte spennende bartenderkonsept i går med nice prices...Nice i går og litt mindre nice i dag, men mye bra.

Da er det vel bare å brette opp ermene og fortsette uken, gratulerer til våre naboer i øst med dagen, og danskene i går.

10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,664
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Oslotraktene!

Her har en innkvartert seg på kontorets klimasone for å unngå hetebølge på hjemmekontoret.

Ingen reiser i pipeline før mot slutten av måneden så nærmeste jeg kommer er å ha shippet pointearneren avgårde retning MQN, hun var ikke helt fornøyd der hun pakket paraplyen og slo fast at yr meldte heftige åtte grader og vind.

11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,748
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Fikk oppgradert tur fra eco til biz på OSL-CPH-IST vha SAS telefon i dag. Dansk dame som fiksa på 5 min. Bra:D

Dette er vår tur med endestasjon Maldivene. Tyrkerene har kødda det til tidligere i år, med kanselleringer og endrede tider. Hadde originalt OSL-IST i biz, men den ble kansellert, og vi endte med LH eco OSL-FRA-IST.

Nå blir det altså SK til CPH på kveldstid, ligge over på Comfort Cph, og avgårde til IST i biz med TK kl 1045 på morran .

Ellers er det teaterfestival i byen som starter i dag. Gatene fylles av ymse pussige figurer og rødvin eimen henger tungt i lufta.
    https://pitfestival.no/

Ha en akrobatisk dag

Attached Files:

• clear.png
      clear.png
      File size:
      137 bytes
      Visninger:
      3
    Calling, Sonictravel, holmen and 4 others like this.
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,790
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret i en solfylt hovedstad.

Litt over to uker til neste interkontinentale reise. Må bare få unna litt jobb først :)

Calling, Sonictravel, holmen and 3 others like this.
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,381
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bortekontoret.
    Trening er gjnnomført, kaffe er i koppen, og mailboksen er full av ting som må gjøres. Men, solen skinner. Det er jo noe.

SAS-appen sier at det er 56 dager til neste flytur. Lenge til, men det er ANA F til HND, så det er verdt å vente på! Og sommerferie i mellomtiden, det er jo ikke så verst heller.

Ha en finfin dag, folkens!

14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,399
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest. Sol og blå himmel, men kun 13 grader. Varmen kommer neste uke, sies det. Maratonuke i vente; kun dagvakter, og deretter er ettermiddagene fylt opp 150% med diverse skoleavslutninger, fritidsaktiviteter, oppvisninger, gutteklubbmøte, sykkelinnkjøp, planlagt overtid... Gleder meg til helg.

Calling, EndreD, Maggie and 4 others like this.
  15. CptSideslip

CptSideslip EBD

Likes mottatt:
    1,116
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Bergen Lounge. Dag 1 av LH F eventyret for en relativt fersk bonusnisse. Lunsj er inntatt og med fake-boblene i glasset ser det ut til å bli en god ettermiddag.
    20230606_144842.jpg

Spielhaug, Calling, anders82 and 6 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    Har dei framleis "champagneglas" på størrelse med shotteglas?

17. CptSideslip

CptSideslip EBD

Likes mottatt:
    1,116
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp, her er det bare å belage seg på å gå i skytteltrafikk til flaskestasjonen.

Sunnfjordingen liker dette
  18. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,216
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra SAS Lounge utland, Gullstua var stappa men her er det god plass.

IMG_2147.jpeg

Amsterdam med SK neste, operert av Air Baltic og deres A220. Verke Uber eller ØRT ville kjøre fra MBT til OSL i dag så det ble kjøring med egen bil og parkering under tårnet.

Edit; Jeg har rad 8 og 9 for meg selv, gardinen er mellom rad 9 og 10. Total 20pax foran gardina, av en kapasitet på 45.

IMG_2148.jpeg

Det merkes god at flyet har stått på bakken noen timer, 8-10 grader for varmt inni.

Last edited: 06. juni 2023

Del denne siden