Livet er lett på solkysten Solen skinner over verdens vakreste by og det er sommer. Godt det er helg .. T-2
God morgen fra hjemmekontoret. T-10 til Cancun-Playa del Carmen og Cozumel. Om noen har gode tips til aktiviteter, hva man må se og gode restauranter tar jeg i mot det med stor glede Vi har droppet all inklusiv på alle stedene. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgen fra alle bonusnissenes hjemmestue på CPH. På vei til YYZ med ekstrem lang layover siden kl. 06-flyet var det eneste som hadde ledig i I-klasse. Jaja, da fikk vi startet dagen tidlig Håper alle får en glimrende dag!
God morgen fra et regnfylt indre østfold. Midtuken byr på regnbyger, hagestell, IT konferanse på Aker Brygge med påfølgende middag på LingLing og innkjøp av kantklipper. Frister med Asia snart når tempen kryper under 20 og regnbygene står i kø.
God morgen fra Trondheim sentrum. Heldigvis en myk start på uken, ingen møte før kl 11. God tid til å drikke nok kaffe til å være våken nok til å intervjue noen. Dette blir en bra dag! Håper dere også får en finfin dag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Her skin sola og alle er blide og fornøgde. Fyrste dagen tilbake på jobb etter ferien. Dagen starta med at eldstemann sende telefonen min i baderomsgolvet fordi han ikkje fekk sjå meir Peppa Gris. Jaja. Godt det er jobben som ordnar telefonar. Ny Sambandsstatstur er tinga, denne gongen til det store eplet for å vitje ein kammerat. Eit døgn får halde, medan kollegaene mine er på vitjing i Indre Sogn.
God morgon frå Nord-Noregs største busshaldeplass! Her på Langnes (TOS) er det som vanleg mange bussar i drift og slik vil det vel vera eit par år framover, om eg forstår det rett. Ja-ja, eit og anna fly er det her òg: Ha ein fin dag, gode medforumistar!
Tirsdag og tid for tur. Årets sommerferie ble ikke LAX og bil til Mexico. Men med LH til Bilbao. Sol, sommer kanskje og litt god mat står på planen. Vi har fått kaffe i kaffebaren og er innom og sjekker det helt normale frokosttilbudet. SAS sin moralisme sørger også for at det ikke er bobler i stua før kl 11…….
God formiddag fra kontoret i Oslo. Dagen startet med årlig sjekk hos tannlegen - null hull og fikk heller ikke hårføner pga. snusing. T-1 for flytur med Flyr
God formiddag fra Porsgrunn. Uvant å ikke starte dagen med pils, etter en helg i Køben Gråvær og 6 dager igjen av langfri. Ser SAS sliter både på børs og med å finne mine bestillinger.. De dukke vel opp når SK IT får summa seg litt. Får se om reisene kan gjennomføres da. Vegas i okt og Seychellene i februar. Kjipe svensker vil ikke hive mer penger inn i SAS.. pussig? Ha en konkursfri dag
God formiddag fra kontoret. Her går det slag i slag med møter og telefoner og eposter. Snart tid for lunsj, og jeg er skikkelig sulten! Kort arbeidsuke denne uken også, og jeg skal klare å få dyttet inn tre hotellovernattinger. Ha en finfin tirsdag!
Hoi fra kontoret. Litt hyggeflygning i går Gikk utrolig nok bra i går altså, spesielt siden jeg glemte pilotbrillene... Ha det kjekt
Hei og god ettermiddag fra den arktiske hovedstaden @Kristian flyplassen skal åpne engang til neste år er planen deres så da vil du nok slippe buss. ellers har jeg idag startet med å jobbe litt og fått rettet opp i en feil angående NM i speiding(https://leksikon.speidermuseet.no/wiki/NM_i_speiding) til helgen så da var det i boks. og nå skriver jeg det siste på eksamen min. Eller gledes det til litt flyturer i sommeren T-3 til Levanger og NM i speiding T-14 til Østlandet T-17 til NYC T-45 til speiderleir i Danmark Så ha en strålende tirsdag alle sammen
God ettermiddag fra hjemmekontoret i hovedstaden. Må en tur nordpå neste uke, så blir Flyr oppover og tok sjansen på SAS nedover. De klarer vel å unngå konkurs en uke til
God morgen fra hjemmekontoret i Nord-Amerikas franske enklave. Det begynner å nærme seg flytid igjen, men har heldigvis en uke igjen til å nyte sommeren her før turen går mot (Nord-)Norge. Ha en fantastisk dag alle sammen!
God kveld fra hovedstaden. Fint når arbeidsuken starter på en tirsdag. En grei dag på kontoret i dag, mens man i morgen skal på jobbtur til Trøndelag, også er det jo bare et par dager igjen til helg, så det er jo fint Blir bra med flytur i morgen, selv om det betyr at man må stå opp litt tidligere enn man skulle ønsket... Nyt kvelden folkens
Ferden med SK949 er nesten over, men tronesetet leverte varene! Ypperlig arbeidsplass her. Fikk dog litt rare blikk med alt utstyr jeg lå på bordet