Tirsdag og utreise

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 08. sept 2020.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, på vei mot OSL i drosjebil for flight til LJU via FRA med LH C

    Hyggelig herremann som kjører i dag, men må innrømme jeg gleder meg veldig til det blir UBER. Våknet med ca 12minutters mellomrom i natt, bekymret for om taxien i det hele tatt ville komme.

    Nå blir det 2-3 dager i Ljubljana og så rett hjem til karantene.

    Ha en fin en

    Edit; Helt passelig lite folk i sikkerhetskontrollen;
    661ADED0-AE55-4F53-B039-9A6C51F1346B.jpeg Loungen er stengt såpass tidlig, åpner først ca 1 time før første innenriks flight. Hadde ett håp om at den åpnet allerede 05:00, 1 time før CPH flighten men ikke;
    B89858B0-B0FE-43B1-9347-D5DEE78D7F6F.jpeg

    Meg inkludert så er vi 3pax på C i dag, fint fordelt over 6 rader;
    8B636054-959C-4129-8A34-CB7D6B47C4C3.jpeg
     
    Last edited: 08. sept 2020
    MilageRune, Kristian, Earl and 21 others like this.
  2. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rute T3 i Oslo! Sitter nesten forrest, men å kalle det C, eller endog F, er å ta vel hardt i...

    Reisedag her også, første reise til det faktiske kontoret på 6 mnd. Blir ålreit å se kollegaer IRL, og håper jobbkantinen kan måle seg med hjemmekantinen...

    Ha en bra dag, husk at lille-lørdag er kun noen få timer unna!
     
  3. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et sete på L13. I løpet av noen dager har jeg faktisk booket 3 flighter.... Dessverre ikke til meg selv, men det kvalifiserer likevel til noen smil... Kun en dag til noen øl på Solli plass
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Venter på en håndverker. Så da blir det litt IF til kaffen.
    I dag kommer siste del av flyttelasset.. Vi hadde glemt at vi sendte avgårde en Lagerboks.no før visning av gamlehuset, så den kommer i dag. Der er det blant annet varme klær, som vi tenkte at det var mange måneder til vi trengte. Det viste seg å ikke stemme.

    Det har blitt et par nye bookinger i appen de siste dagene, men dessverre er det også et par som er avbestilt. Lurer veldig på når jeg faktisk får kommet meg på vingene igjen. Var returen fra California 6. januar eneste flytur i 2020??!!?

    I morgen er det Sumo!
     
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret litt innenfor ring 2 og klar for kontorering. TOS om 4 uker, BGO om 5 uker og TRF-BGO t/r ordnet for julen. Så mye mer på bookingfronten skjer ikke for tiden.

    Ha det kjekt :)
    Norge er et fint land å reise i.
     
  6. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

    Booket en tur til Boston neste sommer sent i går kveld, men poengene fortsatt på konto så lurte på om jeg hadde glemt å trykke på en «bekreft» knapp eller lignende, men bookingene ligger i appen og Mail er mottatt så blir vel trukket etterhvert. Så da får en se om det er mulig å reise over dammen når den tid kommer :)
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,606
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten .. grått og vått og jeg har ikke sett barneTV i natt ..
    Ikke sikkert det trekkes .. skyld på SAS IT .., noen feil aksepteres. Min tur til TOS 1.-3.08 er ennå ikke trukket.
    4A311B8B-C826-4CD6-A284-0345FEB265AF.jpeg
     
  8. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

    Straks første Teamsmøte fra hjemmekontoret. Arbeidsmoralen er laber, reiselysten er ekstremt ivrig.
    T+219 siden sist flygning! Kommet nye restriksjoner på jobb som ikke øyner håp om for mange jobbreiser i løpet av høsten.
    Får vel bare ta litt beroligende og vente på at @drsyk fikser denne flaggermushendelsen

    Ha en fin en
     
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Vel ringte AstraZenica igår og purret på vegne av Trump mtp. lanseringen av vaksinen, de var ikke så villige til en forhastet lansering. De fulgte guidelines fra CDC og WHO. derimot når jeg ringte til Putin, var det bare å wire over et par Bitcoins(1= 10.000 vaksiner) og vaksinene ville bli å finne på Oslo havn innen 10 døgn.

    Flaggermus eller ei, lurt å forske på ting som ikke kan medføre til en pandemi, men etterpå klokskap er ikke alltid godt å si noe om, før det har skjedd som i dette tilfelle.

    Fellesdugnad må nok vare ut året...

    Blir noe T- 73 SK innlands, da forventer en både Lounge og "normaliserte" tider innlands, polar rull? Te kaffe? Munnbind?

    Ha en super dag videre.
     
    Kristian, Earl, Liza and 8 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,606
    Bonuspoeng:
    293
    Ring Idar Vollevik, han har munnbind (kinesiske)
     
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Er fare for at jeg mister min lisens om jeg assosierer meg med han:rolleyes: (Setter menneske liv på spill på dem måten er hårreisende), vet ikke helt om Wara`s samboer er et bedre mtp. å havne i politiets søkelys...
     
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,421
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her regnar det som fy, men det er varmt og godt inne på kontoret. Det er godt å sjå at @drsyk er på ballen for å ordne vaksine. Kva med å kjøpe munnbind frå Vollvik for so å ta med Wara sin sambuar på traktorkøyring og vodka? Då har ikkje viruset noko å stille opp med lenger.

    Berre T-312 til sommarferie, T-107 til jul og ca T-68 til eg ikkje lenger er den i husstanden som har flydd minst business.
     
  13. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Woohoo! Endelig fridag for meg :) 6dager arbeid i strekk, fri i dag også nye 6 dager.. Tar på dette arbeidslivet!
    I ferie desperasjonen min vurderer jeg nå en dagstur til Vestlandet for og sykle!

    I dag kom det inn 150 trumf kroner som jeg ikke ser hvor stammer fra.. Ser tilslutt at Hotels.comhar overført for Berlin turen i Januar!!!
     
  14. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    For en drømme date, Vollvik og samboeren til Wara på traktor pulling under midnatt solen, med en six pack Corona øl...:rolleyes:
     
    Kristian, Flyingdutchman and Eddie47 like this.
  15. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra lunsjpause på hjemmekontoret. :) Synes det er fint å variere litt mellom kontor og hjemmekontor, og fordelen rundt lunsjtider er i hvert fall at det som er på tallerkenen kan velges selv.

    Lite spennende å melde om, bortsett fra en snap fra en kompis på SK238 i morges som satt med en fyr som leste medlemsbladet i Mensa (!). Ingen blyg type der altså!

    Ha en flott tirsdag. Kun to dager til TTT!
     
    Kristian, drsyk, Earl and 5 others like this.
  16. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra hjemmekontoret!
    Har vært en snarvisitt på sykehuset, tilstandskontroll på en av arvingene. Tilstanden er så bra som det blir :)
    Det ble noen eurobonuspoeng på parkeringsavgiften og fikk ladet noen kilowatt på bilen, så alt i alt ble dette vel en bra start på dagen.
    I kveld skal det være møte over en øl (eller to), så dette blir vel en bra dag.

    Reiser? Vel, fant ut at Scandic kjører kampanje, så har byttet fra Thon til Scandic og betaler plutselig 3888kr for 4 netter heller enn 3300 for 2 netter. Lurer veldig på om jeg skal sende Thon en e-post og be om de kjører en prismatch for alle 4 netter (som de skal ha 6300 for), for jeg har ikke bodd på Thon i Hammerfest enda.

    Alltid på jakt etter nye opplevelser, men ikke til enhver pris :D

    Ha en flott dag!
     
    Kristian, drsyk, Earl and 4 others like this.
  17. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    Enda en god grunn til å handle ekstra stort på TTT: https://www.nettavisen.no/okonomi/i...treik-risikerer-stengte-dorer/3424015786.html
    Det kan hende at Kiwi går i streik: "I august brøt partene forhandlingene og nå blir det mekling. Om Handel og Kontor (HK) og Virke ikke blir enige om en tariffavtale for ansatte innen varehandelen under meklingen i lønnsoppgjøret torsdag og fredag denne uken, er det mange ansatte i som blir tatt ut i streik fra 12. september."
     
    drsyk, Eddie47, Earl and 2 others like this.

Del denne siden