Tirsdag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 21. juli 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden for et vær .. litt kjølig (9 gr)
    Men kalenderen sier at det er sommer ..
    E1728F1C-E723-47B3-AA58-9DBC4D843123.jpeg

Earl, Kristian, sutenai and 13 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hytten.
    Her er det ikke vær, bare søyer og lam. Men vi koser oss likevel.
    Ha en frisk og animalsk dag.
    (Beklager, det ble litt bløtt. Sånn går det når man ikke får flydd!)

Earl, Kristian, haifinn and 8 others like this.
  3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    God morgen fra Romerike. Her er det litt mer blå himmel enn skyer og 15 grader foreløpig.
    Siste arbeidsdag før det blir et par drøye uker ferie.
    30 liter maling står klart for å bli klint på gjerdet på hytta, så blir nok ikke arbeidsledig der heller....

Earl, Kristian, haifinn and 8 others like this.
  4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,091
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra WF406
    Selv om kalenderen til Eddie sier det er sommer så må man på jobb. Litt luft under vingene på tur over til Bergen før 14 lange dager på jobb.

Forresten kjekt og se at reiseaktiviteten tar seg opp, både vellykkede CT bookinger og aktiviteten rundt på lufthavner generelt :)

Har aktivert mitt AF abb. Og er klar til årets CT som burde være i boks innen 1 ukes tid.

Earl, Kristian, LaDuden and 9 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,514
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Slumreknappen begynner å bli utslitt... du verden hvor tungt det var å stå opp i dag.
    Bestilte atter en høsttur, for jeg har lyst å komme meg bort når jeg først har fri. Nå står det mellom Singapore (som jeg virkelig håper på at det blir, bestilte turen i fjor), Chicago (frister mindre og mindre med all uro der) og Roma. Det er overraskende god tilgjengelighet på bonusturer i Europa i høstferien forresten, i alle fall til Munchen (kanskje Oktoberfest faktisk frister mer når det er social distancing?), Berlin, Paris, Edinburg, Malaga, Dublin og Roma. Greit nok at det ikke er turer til langt borte, men det er tross alt vanskelig å si når soner omkring i verder får en annen farge en rød. Bedre med en kort tur enn ingen tur synes nå jeg da.

Ha en flott dag!

Kristian, Eddie47, jgroneng and 5 others like this.
  6. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,876
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jæren. Sol og regn om hverandre. Ryfylke neste.
    20200721_092413.jpg

Kristian, haifinn, Eddie47 and 5 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit overskya Sunnfjord. Blir nok fint snart. Snart på tide med dagens viktigaste måltid so langt. So spørs det kva resten av dagen skal gå med til. Ferie utan reising er ikkje lett.

Kristian, haifinn, Eddie47 and 5 others like this.
  8. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm godt poeng... de må jo ha et par halvlitere de må bli kvitt der nede nå som festen er avlyst.

Ellers lite feststemning på kontoret. Klør i bookingfinger'n, men når det store utland tilsynelatende veksler mellom rødt og grønt som et trafikklys på disco så begrenser det reiselysten litt. Må ha mer poeng å booke bonusreiser for, bare for at det skal se bedre ut i appen :p

Earl, haifinn, Sunnfjordingen and 4 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,726
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Nederste Viken.
    Her var det ganske fint vær for en time siden, men så begynte det å regne. Akkurat som meteorologen meldte. Nå kommer snart solen. Har ikke stått opp enda, så det spiller egentlig liten rolle.

Jeg booket en overraskelsestur for meg og en kompis, og han kunne heldigvis være med. Så ble han ivrig på å booke litt selv, for å betale tilbake poengene jeg hadde brukt. Det viste seg at han hadde nivå 2 med Fly Premium, så det ble tur til Island i oktober. Så fikk kan blod på tann, og booket like gjerne en tur til Svalbard også.

Appen fylles opp med bookinger, men får vi reist noen gang? Europa er litt sikrere enn Asia og USA, men vi vet jo aldri.

Nå ser det ut til at cruiset vi har booket i påsken henger i en tynn tråd. Skal reise sammen med fetteren min (og mannen hans) fra USA, og for øyeblikket er det ikke så mange steder vi begge kan reise.. Tror Rwanda var ett av få land som slapp inn amerikanske turister. :D Det er godt mulig den turen blir utsatt på ubestemt tid.

Men, det er ferie uansett, og nå titter solen frem bak skyene. Snart tid for is!

Earl, Berlioz, Kristian and 10 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,514
    Bonuspoeng:
    183
    Hellitre faktisk :D
    Området rundt München er fantastisk flott også, oppleves best edru (evt med "lykkepromille" men ikke stupfull).

Mer poeng, tja, kjøp en fryser på en poenggivende butikk, stikk så innom Kiwi og kjøp en haug grønnsaker. Tilberede suppe og smekk i fryseren slik at du har mat i lang tid framover og nok poeng til en førsteklassetur :cool:

Earl, sutenai, haifinn and 3 others like this.
  11. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,642
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sandefjord
    Her er det overskyet og 15°C

Igår gjorde jeg noe som føles ut som en evighet siden. Jeg bestilte flybillett! Siden jeg starter ny periode fra 1. September og Koronan alt har ødelagt muligheten for antall flyvninger for Gull så ble det WF466 direkte fra TRF til TOS den 9. August

Ellers idag er det ikke mye som skal skje, så tar det litt som det kommer.
    Så ha en flott tirsdag alle sammen uansett hva dere bruker den til
    20200313_055320.jpg
    Arkivfoto: Widerøe WF972 en tidlig morgen på Tromsø Lufthavn Langnes den 13. Mars 2020

Last edited: 21. juli 2020
    Earl, Berlioz, Kristian and 9 others like this.
  12. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Det er tirsdag, det er ferie og det norske sommerværet med minst 3 årstider ila. en dag fortsetter.

mtp oppmykning av reiser rundt om i verden, kan dette muligens være en artig nyhet om det gjennomføres

https://www.executivetraveller.com/news/virgin-australia-star-alliance

kjenner ikke til virgin australia, men en rask kikk på hjemmesiden så kan jeg ikke si det ser så dumt ut. Krysse fingrene?

Earl, Kristian, sutenai and 9 others like this.
  13. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    God dag til alle i luften og på bakken fra Oslo.

starter dagen rolig med kaffe og sjokolade på sofaen, så får en ta det derfra.

14. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Blå himmel i dag. Frokost og plenklipping unnagjort, så da blir det en sykkeltur før det blir altfor varmt.

D4D87BCA-2C1A-41C8-8C1A-74517A631DDC.jpeg

Earl, Berlioz, Sonictravel and 6 others like this.
  15. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Noen rolige dager i hovedstaden før ferien avsluttes på sunmøre og etter det hytten på Voss. WF til HOV om ikke mange dagene. Allerede bestilt to turer nordover senere i år, og med et par turer til solkysten i høst blir ikke det så gale flyår. Leste akkurat to reisebrev fra @jgroneng, så lukter tur til både LYR og kulinarisk tur til TRD etter hvert.

Earl, Eddie47, Sonictravel and 6 others like this.
  16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,499
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Passe ustabilt vær her og, men satser på grillings i ettermiddag.
    Tre dager igjen på jobb før langfri..

Earl, Eddie47, Berlioz and 6 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,616
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL.

Det blir en kjapp tur til Tallinn igjen. Booket i eco flex:mad: 80 min til HEL og ingen forskjell videre til TLL så skal gå fint. Vurderte booke rom hos Radisson pga takterrassen men blir nok Hilton igjen.

Om noen lurer, fast-track og lounger er fortsatt stengt.

Ønsker alle litt Extra-flax i dag

Edit; om noen skulle være på HEL Finnairloungen i nærheten av gate A2 så står det en taxfreepose med boble/gin/Vianvang der. Velbekomme

Last edited: 21. juli 2020
    Earl, Smurfboy, EndreD and 7 others like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er galt med Rwanda ... ?.
    Ryktet sier at hutsiene og tutsiene ikke sloss nå ..

holmen and dahlmath like this.
  19. dahlmath

dahlmath Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Han gærningen sponsorar Arsenal !! Det om noen...

20. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Nok en grei arbeidsdag unnagjort, er litt fint å jobbe i juli når det ikke renner inne med mail i innboksen hele dagen. Nok en befaringstur i dag, men litt skuffet over Gislefoss Sr. Han sa på radioen i morges at det skulle bli sol i dag, men akkurat når vi var på befaring kom det naturligvis en regnskur... dårlig timing o_O

Ellers så ser jeg at selv dyrelivet nå savner luft under vingene ;)
    https://www.nrk.no/nordland/elger-kom-seg-over-gjerdet-pa-leknes-lufthavn-i-lofoten-1.15095939

Nyt kvelden folkens, håper ingen er så desperat etter å fly at man hopper over gjerdet enda ;)

Eddie47, holmen and jgroneng like this.

Del denne siden