"Han spekulerer i om kanskje «dame-elgen» har hoppet først, og at de to oksene kan ha vært i brunst og dermed så seg nødt til å hoppe etter."
God aften fra de 4 årstider's sted. Da jeg sto opp i morges i 7-tiden og satte meg på terassen med kaffekoppen var det blikkstille og behagelig å være ute. Et par timer senere styrtregnet det og haglet (litt), så begynte det å blåse, så ble det litt fint igjen, men som kom bygene på rekke og rad. Etter jobb skulle jeg klippe plen (min mors), og det rakk jeg akkurat før styrtregnet kom igjen. Nå er det brukbart: Men kaldt; må gjemme meg bak terassedøren for nordavinden. Kjekt å se at en del begynner å fyke igjen, jeg er egentlig bestemt på å ikke dra til det store utland før 2021 fremdeles, men kommer til å sjekke tilgjengelighet på billetter til kortreiste destinasjoner som København og Helsinki nå til helgen, og muligens sette noe i bestilling. Savner å fly. Ha en fin dag fortsatt og en fin uke, er vel nesten ingen som er på jobb i dette landet denne uken, og de par neste påfølgende.