Tirsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 12. febr 2019.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God tysdagsmorgon frå Trondheim!

    Ny dag, nye nederlag, som ein kollega har som sitt ironiske motto.

    I dag blir det flytur! Tre dagar sidan sist, fire månader til neste gong...

    Vel, trippeltrumf på torsdag, så med grunnpoeng frå flytur og ekstrapoeng på handel trur eg at den verste bonusfeberen blir halde i sjakk denne veka.

    Ha ein fin-fin dag, folkens!
     
    Earl, paron, ArthurDent and 5 others like this.
  2. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Radisson Blu Resort Denarau Fiji, med 33 grader, kveldssol og lokalbrygga øl. Så absolutt ikke feil:p Her er det tydeligvis Taco-tirsdag som er greien, og som ekte nordmann takker man vel aldri nei til Taco :rolleyes:

    Ha en forrykende tirsdag:D
     
    Earl, paron, Flyvende_mare and 11 others like this.
  3. Modegard

    Modegard Aktivt Medlem

    Innlegg:
    373
    Likes mottatt:
    2,344
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Scandic Nidelven og Norges beste frokost. En sann fryd å starte dagen her:)
     
    Earl, paron, EndreD and 2 others like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo
    upload_2019-2-12_8-4-11.png

    Ikke så mye mer å si om saken, utenom at iPhone sliter med fargenyanser.
     
    Earl, paron, Flyvende_mare and 8 others like this.
  5. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris som nå har opplevd mye snø gjennom natten men akkurat i morgentimene er det rolig. -1° da.

    Idag blir det et jobbintervju på en deltidsjobb jeg skal ta gjennom dette semesteret så det blir da spennende. Første gang og en gang må bli den første. Ellers kan jeg se frem til at det bare er 2 uker til neste gang jeg skal ut å fly.

    Så ha en God tirsdag alla sammen!
     
    Earl, Ombo, paron and 3 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit snødekt Sunnfjord. Arvingen leikar, far drikk kaffi og ute dtiv ein kar og demonterer den gamle varmepumpa før han installerer ny. Då skal vedomnen få slappe av litt. Med mindre eg finn ein måte å kjøpe ved gjennom ViaTrumf sjølvsagt.
     
    Earl, MagnusT, Flyvende_mare and 3 others like this.
  7. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en glatt og kald hovedstad. Kun tre dager igjen til vinterferien starter, så jeg sjekket akkurat værmeldingen for Granka og det var ikke lovende. På fredag synker temperaturene fra meldt 23-24 grader ned til 16-19 så langt pent.no melder fram i tid...

    Ellers fortsetter regningene for oppussingen av det nye huset å renne inn. 3 CT er allerede opptjent for i år så vet ikke helt hva jeg skal fokusere på resten av året. Det blir vel å sikre maksimal opptjening slik at jeg får brukt CT'ene best mulig. Har allerede bestilt familietur til Bali i sommer på fjorårets CT, påske- og høsttur er også i boks og to turer til USA bestilt på Fly premium så det største problemet er egentlig å finne nok tid til å få reist. Blir trolig en tur i jula i det minste.
     
    paron, Upsaker, ArthurDent and 4 others like this.
  8. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra det sørlandske. Gårsdagen i felt med kroppsarbeid fra kl 10 -17:30. Ryggen og fingertuppene minner meg hele tiden på at det jeg gjorde i går ikke bør bli noen vane (KALDT og tunge løft). Men det er viktig å ha kjernemuskulaturen på plass når en snart skal på ferie :) Feltarbeid resten av uka, men det blir mindre pes enn utsett av fangstredskapen i går ( og det kommende opptaket på søndag). Skal se hva jeg kan få ut av kommende trippeltrumf. Fly forsiktig!
     
    paron, Avixlo and Kristian like this.
  9. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,943
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK248 på innflygningen til OSL. Maskinen ble sent i går byttet fra 800 til 700 og da endte man opp i midten. Sjekket heldigvis og fikk ordnet meg nytt sete:cool:

    Ha en flott dag!

    Tigerstaden i vinterbekledning
    3188DD1F-74AA-43DB-895D-11C9B64FC649.jpeg
     
    Earl, OttoL, Flyvende_mare and 4 others like this.
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et kaldt Lørenskog. Måtte sende mail til gårdeier på morgenkvisten her med oppfordring om å strø denne fordømte parkeringsplassen bak bygget her, på de 20 meterene det er fra bil til inngangsdør gikk jeg nesten på ræve 3 ganger. Nyvaska is i Vikingskipet er vel det nærmeste man kan sammenligne med...

    Ellers er det 16 dager til neste flytur, nok en gang til BUD. Deretter går det slag i slag, hjemkomst fra BUD på søndag (3/3), videre til SVG på mandag med retur torsdag, så nok en tur til utnadet på fredag med hjemkomst søndag.

    Denne siste kan jeg ikke røpe da jeg ikke vet om noen av mine yndige nieser lurer rundt i krokene her, dette er nemlig en sånn blåtur som de fikk i julepressang, og de aner altså ikke hvor de skal. Blir nok moro. :)

    Trippeltrumf på torsdag passer også bra, jeg skal ha med 16 pakker med bleier til BUD denne gangen. Har et vennepar der med liten unge og når bleiene koster omtrent det dobbelte der i forhold til her er det bare hyggelig å kunne hjelpe litt. :)
     
    Earl, Misterix and Kristian like this.
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hello fra Trondheim
    Mere snø har kommet - forretningsvær til oss :D
    Fotball i kveld- forhåpentligvis underholdende sådan. Gårdagens PL-resultat forbigås i stillhet...sier bare 90+5.....:mad::mad::mad:

    Ha en flott tirsdag :):):)
     
    Earl, Avixlo and Kristian like this.
  12. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Coimbatore. Slenger ved et bilde av det mest interessante butikknavnet jeg noen gang har sett IMG_20190212_135902.jpg .
     
    Earl, Avixlo, OttoL and 3 others like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbyr dei kors? :eek:
     
  14. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Gikk faktisk ikke inn, men i følge slagordet er det meget trendy i alle fall:oops:
     
    Kristian liker dette
  15. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Da ser det ut som en liten deltidsjobb fra Mars av.

    Samtidig fikk jeg også en epost fra Norwegian om at de hadde foretatt en endring i rutetabellen når jeg skal ut å fly med dem den 31. Mars 2019. D82810 er utsatt med 35min og ny tid er 21:10 lokal tid LGW. Gjør ikke meg noe da neste fly går 08:30 dagen etterpå (DY370)
     
  16. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,328
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag dra Island, Hilton Canopy. Helt greit hotel og stilig rom, suite med nok plass og daillent badekar:


    image.jpg

    Terrassen kunne vel med fordel vært ferdig tømt for snø?:

    image.jpg


    Oppsettet med TV er greit, samme tilgang fra senga som fra sittegruppen. Men ikke funnet på å snu Tv’en;

    image.jpg

    image.jpg

    «Air condition» systemet gir minner tilbake til barneskolen i 1985-86;

    image.jpg

    Morgendagens reise KEF-LHR-MAN gikk i vasken, ser ut for å bli her ut uka.

    Ha en flott kveld folkens
     
    Earl, OttoL, RoadKing and 4 others like this.
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Du fekk vel utlevert spade ved innsjekk??
     
  18. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,328
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, men hjelper jo ingenting når jeg står her uten læregutt. #norskebyggeklosser
     
    Earl and Kristian like this.
  19. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God Tirsdag kveld. Har begynt å snø i hovedstaden igjen o_O Ellers kan VG melde om følgende:

    Flystreik i Belgia
    Ifølge AFP skal ingen fly gå til eller fra Belgia på onsdag grunnet en streik i flytrafikkontrollen. Det er ikke kjent hvor mange avganger som blir påvirket.

    Var på «live» sendingen så ingen egen URL.
     

Del denne siden