Tirsdag.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 11. aug 2020.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    11 grader på morgenen idag, deilig sykkeltur til jobb. Idag skal kidsa bringes til opphavet for R&R i noen dager...jeg skal være der ekstra lenge siden fruen antydet indretjeneste...:D:D

    Ha en strålende dag :):)
     
    Earl, Torris, Kristian and 11 others like this.
  2. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    500
    Likes mottatt:
    1,297
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Stavanger.

    Ikke ofte man er glad for å betale verkstedregning for rep av båt, men siden de tar MC så blir jo det en fryd..!
     
    Earl, Torris, Kristian and 11 others like this.
  3. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et vestland badet i overskyer. Lite spennende å melde om bortsett fra at det er travelt på jobb, at vårt norske snookerhåp må få opp dampen etter svært skuffende prestasjon i går og at det kun er to dager til TTT.

    Ha en strålende dag!
     
    Last edited: 11. aug 2020
    Earl, Kristian, Sonictravel and 8 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Ny dag, nye muligheter, nytt giv? Her lever en mot TTT, før var det mot helgens avreiser, nå er det for å nærme seg statusen EB millionær...

    Klarer Tallin å diske opp noe awards er det store spørsmålet for neste års avreiser?

    CT x3 bør anvendes, uten at det pålegges karantene.

    Dag 2 på jobb, og allerede nå lengter en etter neste ferie med en strandlinje, sol og sommer viber.

    Ha en super dag videre. :)
     
    Earl, Torris, jgroneng and 14 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Rute P508 har noen hviledager her på Hitra ..et fantastisk sted og et deilig vær
    Båttur? Kanskje..men det blir stedets berømte sjømatkasse i kveld
    1DDA1283-D3D9-49D7-8BA9-5F5D757AF129.jpeg
     
    Earl, Torris, Kristian and 14 others like this.
  6. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en god morgen fra Trondheim:cool:

    Dagen startet bra med refusjon fra Bolaget på avbestillingen som ble utført sist fredag (nesten raskere enn før Covid-19 kom og lagde krøll), samt et lite utbytte fra Aker BP på konto:D

    Ha en finfin dag:cool:
     
    Earl, Torris, Kristian and 9 others like this.
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sandefjord!

    Tirsdag er jammen ukas verste dag. På mandag kan en fortsatt kjenne litt på helgefølelsen men idag er den definitivt helt borte!

    Håper snekkern skal begynne på terrassen snart så vi får noen fine sommerkvelder der før høsten kommer. Han har lovet å bli ferdig innen tre uker men vi får se..

    @Eddie47 Tror du må jobbe litt med vateret ;)
     
    Earl, Torris, Kristian and 8 others like this.
  8. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trøndelag!
    Hjemmekontoring på gang, to krus med kaffe er innabords, drømming om fjerne sted pågår mens rapporter skrives. Siden det handler om stedsbasert metadata så kanskje jeg burde få lurt inn noe "relevant" (fra IF ståsted, absolutt ikke jobbrelevant) som eksempel. Mhhhh...

    Jeg pønsker videre på dette :D

    Ha en flott dag!
     
    Berlioz, Earl, Torris and 6 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Sjøen er nok mer i vater enn meg ....
     
    Kristian and Sunnfjordingen like this.
  10. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,595
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

    Fikk byttet inn voucherne jeg fikk fra KLM for avlyste/ ikke benyttbare flighter til BON denne sommeren med nye flighter neste sommer, så da får en bare krysse fingrene for at det faktisk er mulig å dra på langtur når den tid nærmer seg. T -333 :eek:
     
    Berlioz, Earl, Torris and 8 others like this.
  11. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jessheim! I dag skal faktisk monotonien brytes opp litt ved at jeg skal i et eksternt møte. Riktignok ikke lenger unna enn Helsfyr, men man får i alle fall antydning til variasjon!

    Ellers ser det faktisk ut til at første halvdel av september kan by på et par flyturer, for første gang siden februar.

    Ha en strålende en!
     
    Berlioz, Earl, Torris and 7 others like this.
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Siden Bonaire gjelder som en Nederlandsk kommune med spesialstatus, gjelder da reiserådet for Nederland eller er defineres dette som "grå"?

    En kollega har tidligere lurt seg til Martinique for en konferanse, etter å fått beskjed om å holde seg innenfor EU (dette var pre-korona)... ledelsen var ikke helt fornøyd selv om han hadde holdt seg til reglene (som ble presisert i etterkant).
     
    Earl, EndreD, Kristian and 3 others like this.
  13. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,562
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/reiserad-knyttet-til-nytt-koronavirus-coronavirus/

    Oversjøiske regioner
    De oversjøiske regionene omfattes ikke av reiserådene knyttet til land i EU/EØS/Schengen. Disse regionene er underlagt de samme innreiserestriksjonene og karantenereglene som de øvrige tredjeland. Eksempler på oversjøiske regioner er landområder i Karibia og Nord-Afrika som styres av Schengen-land, uten at de dermed tilhører Schengen-området.
     
    Earl, Flyingdutchman, drsyk and 2 others like this.
  14. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,595
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jeg usikker på, det som stoppet reisen denne sommeren var ikke norske regler, men innreisereglene på Bonaire, hvor Norge ikke var på listen over akseptable land en kunne komme fra.
     
    Flyingdutchman liker dette
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    Å for ein dag! Ny flytur booka. Utreisa på neste års sommarferie startar 18. juli med at Lufthansen tek oss til FRA, deretter flyr Asianen oss til ICN for ei overnatting før vi set kursen for MNL. Deretter vert det nok ein innanriksflight til eit eller anna øyparadis. Truleg Boracay og/eller Palawan. FRA-ICN er sett opp med A380 og ICN-MNL med B747-400. No feirar eg hardt med setevalg og kaffi! Godt å få den gode følelsen i heile kroppen igjen. Dette har vore sakna.

    Er du klar med vaksine snart, @drsyk? Vil det gå greit å førebygge Covid-smitte med soju på flyet austover?
     
    Upsaker, Berlioz, Earl and 8 others like this.
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Den vaksinen ta tid, må en innrømme, tiden har gått bort til lek og moro i Evje og Dyreparken og annet som kan defineres som slapphet og latskap i den herlige sommer solen, på selvesete Costa del Drammen...

    2020 er avskrevet som karantene fri retur for alle med fargerike uniformer assosiert med tjenester ifra 113, 116 117 og din lokale helseaktør(min personlig synsing, utifra signaler høyere opp i systemet, selv med vaksine tilgjengelig) :oops:
     
    Earl, jgroneng, Kristian and 2 others like this.
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Du må straks sette i gang med forbyggende coronamedisin ... vodka (frossen), minst ett glass hver kveld sammen med kveldspilsen etter at du har sunget for arvingen.
    Lukasjenko i Hviterussland anbefalte vodka og traktor, han ble smittet men vant det demokratiske valget med klar margin ..

    Donald tygger klorintabletter og er ikke blitt syk av corona, men andre avvik derimot ..
     
    Earl, Kristian and Sunnfjordingen like this.
  18. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Håpet å komme meg til Singapore i høst ble minket atter en gang... forrige uke fikk jeg en melding om at setene jeg hadde bestilt ikke var aktuelle lenger og ble plassert 7 rad lenger bak (fremdeles i C) og at dette er pga et covidtiltak der de skiller kabinen i transitpax og de som har Singapore som endelig destinasjon. I dag kom det en endring til. På CPH-SIN har stolstatus gått til "NIL".
    Er bare å vente på at resten forsvinner også, men fram til da har jeg fremdeles et bittelite fnugg av håp å få sett SQ C og F for første gang i mitt liv.

    Grrrrr!

    -edit- Og jepp, der kom det en e-post til. Returen, som var F, er kansellert. Som resultat får jeg vel utvidet CT'en, så nå "må" jeg på jakt etter en "fornuftig" måte å bruke den på :D Kanskje en påsketur blir innafor.
     
    Last edited: 11. aug 2020
    Earl, Kristian, drsyk and 3 others like this.
  19. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra Oslo. Signert hos banken og er garantert gjeldsslave de neste 20 år. Må nyte en deilig sommerdag med utepils. Drømmer om å bruke CT i julen.
    20200811_161934.jpg
     
    Upsaker, drsyk, Bonusduk and 9 others like this.
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Vil bare minne alle dere mine venner om at det ikke er feil med bobler selv om man ikke flyr!!
    A02A84AE-1405-44CC-B845-D1B9BB7F0F4A.jpeg
     
    Upsaker, drsyk, Grooo and 9 others like this.

Del denne siden