God morgen fra kontoret! To dager til TTT, frukt og grønt er omtrent tomt hjemme og jeg klarer ikke kjøpe nytt før TTT Fikk beskjed av min bedre halvdel at jeg må handle inn litt i dag, så det blir vel 3-4 epler og bananer. Ha en fin tirsdag alle IF-ere
Morn fra jobb! I dag skal det kjøres 6 intervju og jeg får plukke ut to som får jobb. Veldig greit å endelig få utvide teamet mitt, som i for mange år bare har vært meg selv. Fordelen var at jeg kunne ta fri når jeg ville, for det er ingen andre å ta hensyn til. De dagene er over, for nå må jeg ta noe hensyn fremover. Men det får veie opp til at jeg slipper å gjøre alt (spesielt den litt mer kjedelige delen av jobben) alene Fruen holder på med turnusplanlegging nå og har allerede fått beskjed om at timelønnen økes med 250kr i helgene i fellesferien. Grei måte å spe på feriebudsjettet i grunn, vi trenger ikke ha fri i juli/august nødvendigvis. Mye ferieprat, lite farting... neste stopp er Oslo, om to uker, bare frem og tilbake samme dag. Kan neste ikke kalle det tur, men får i det minste sette mine bein på et fly igjen, noe som jeg typisk får glede av Ha en flott tirsdag!
https://www.nettavisen.no/privatokonomi/reise/fly/bonusjegernes-hemmelighet/f/5-95-723041 Noen som har pluss og har lyst å ta en titt om han sier noe vi ikke allerede vet?
Dårlig med Trippel-Trumf her i gården, like nedi gata ligger en av Oslos aller beste grønnsaksbutikker og de knuser Kiwi og de andre store kjedebutikkene langt ned i støvlene på pris, kvalitet og utvalg. Hederlig og forjent omtale fra helgens Aftenposten. Bonus: Vatan tar til og med Amex. Musikk-pionér i «Mitt Oslo»: – Kom, se. Her venter hele verden!
Kaspar Synnevåg er vel aktiv her inne og henter sin pod info, så uten å ha lest er det nok samme gamle. Air Asia i dag Helt uten noen som helst status og valg. Vi overlever
Tirsdag, første teams maraton starter snart, så veterinær med bikkja, så nytt maraton og til slutt foreldremøte på skolen. Håper jeg har nok kaffe.... Ønsker alle en mer spennende tirsdag
God morgen fra MBT, Iphonekontor fra bingen enda. Men det er påtide å komme seg avgårde, 80 minutter til oppsatt boarding for LOT til WAW.
God morgen fra VIE. Transfer fra B61 (TPE) til OS129 (FRA). Usikker på om jeg har fløyet OS før .. T-2 Brasil
God morgen. Rett inn i møter. Det regner... Lyspunkt, 3 uker til CUN, nedsig...usikker på om TK flighten får eller ei, får det ikke til å gå opp med mønsteret på flighter...
God formiddag! Forbereder innlegg til konferanse. Er nesten ferdig, men de siste 10% er definitivt de kjipeste. I kveld blir det øl og bøll i Oslobyen, før et par netter på hotell med konferanse. Må få inn de siste 20k poengene jeg trenger for Lifetime Platinum. Doble poeng hjelper godt! T-3 MIA T-22 LAX Ha en herlig dag! Trumf Kredittkort Frukt og grønt på Kiwi etc. Så ingen nye ting for oss. Jeg synes dette var interessant:
God formiddag fra Porsgrunn. Fri i dag. Det blir topptur til Vealøs i ettermiddag. Farris bad til lørdag. T-89 til Sez Fikk inn en CT i går. Og 10.000 SAS poeng fra 750kr i sign-up bonus fra Talkmore. Stas https://www.visittelemark.no/skien/ting-a-gjore/vealos-p521273
God tirsdag! Sitte her med en kopp kaffe og ser etter mulige reiser for en SAS-voucher som går ut om to dager, men er litt blank for ideer. Kanskje jeg skal legge ut på en ny lounge-safari til Heathrow?
God tirsdag Dagens sted er Havyard Leirvik i Sogn, bytte av kjel og hjelpemotorer Det nærmer seg heldigvis Chicago
Lurer på kor stor prosentsatsen er om ein måler i kroner, inkludert ViaTrumf. Då vil eg tru det er snakk om fleire prosent.
God ettermiddag fra LOT sin Gullstue på WAW. Kort visit, jobben er gjort så på tide med hjemreise. Ny type sjampis i dag, hønebobler? Smakte godt
Bonjour! Begynner å få beina på bakken igjen etter noen dager med intens flytteaktivitet og kan nyte utsikten fra mitt nye hjemmekontor med nok en fantastisk høstdag i Montreal. Dårlig med både flyturer og trippel-Trumf for øyeblikket, men pubkveld med norskeklubben i kveld, så noen poeng blir det nok sanket likevel
I Montreal ? Med fare for å gi inntrykk av at jeg har en religiøs hangup(NOT): Men det er jo en fin park oppe på Mont Real (sic). Og rett på SV-siden ligger "St Joseph Oratory Cathedral. Den er (om ikke en messe, så i hvert fall) et besøk verd. Den ser ut som en "St Paul-wannabee" på utsiden, men det er særlig innsiden som "imponerer". Interiøret har en helt særegen form for "stein-brutalisme". Man får med en gang et inntrykk av at dette kunne Albert Speer ha tegnet Ellers har jo Montreal en del artige restauranter - På noen kan man f.eks ta med sin egen vin og kun betale for maten.
Har bodd her et drøyt år nå og liker byen bare bedre og bedre. Jeg bodde tidligere rett ved foten av Mont Royal(som du ser på bildet) på downtown-siden og hadde som regel 1-5 ukentlige gå- eller joggeturer i parken. Bor litt lenger unna nå, men ikke mer enn 20-25 minutter å gå. Har utrolig nok ikke fått rotet meg til St. Josephs enda, mest fordi den ligger i et område hvor jeg ikke ferdes alt for ofte.