Tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 02. juni 2026.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,248
    Bonuspoeng:
    293
    De kunne jo ha kostet på seg ett fly som klarte turen uten mellomlanding

btm, Spielhaug and Eddie47 like this.
  2. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    513
    Bonuspoeng:
    93
    Heihopp fra Amsterdam!

Skulle egentlig til BRU, men der fant flygeledere ut at de skulle streike. Så da blir det AMS med roadtrip (leiebil) til BRU i stedet for. Jaja. Kunne vært verre.

Ble litt mat på ARN-AMS-flyet, selv om jeg hadde spist alt for mye allerede. Sånn går det når øynene får bestemme… (bildet er midtveis i slukingen).

IMG_3985.jpeg

EndreD, Spielhaug, Calling and 2 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    De har nok med seg for mye brunost…

Wiolenze liker dette
  4. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    513
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skulle til å si «... eller sjokolade!», men så kom jeg på at det finnes brunost-sjokolade! (som faktisk er overraskende godt).

5. Nuvolari

Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

Likes mottatt:
    3,314
    Bonuspoeng:
    113
    I morgen er det klart for osl-cph hvor GHA Titanium fordelen skal testes på NH Copenhagen. Forventer dobbel rom-oppgradering :p

EndreD and haifinn like this.
  6. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    5,237
    Bonuspoeng:
    183
    Av nysgjerrighet - hvordan blir man det? Kan man spørre pent?

Spielhaug and PederFTime like this.
  7. PederFTime

PederFTime EBD, SEN, Rad. VIP

Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    33
    Man må i hovedsak kjenne noen i kabinen (eller pilotene selv). I denne sammenhengen byttet jeg til et tidligere fly, og tilfeldigvis skulle ei jeg kjenner jobbe på akkurat den flighten. I tillegg bør de i kabinen også kjenne pilotene, ettersom noen piloter ikke stoler blindt på bekjente av kabinpersonalet som de selv ikke kjenner.

Når det er sagt, er det ofte helt innafor å spørre om å få besøke cockpit under boarding eller når man går av flyet (forutsatt at det er tid til det). Piloter syntes det ofte bare er gøy å kunne snakke og dele interessen med andre. Jeg har hørt historier om flyinteresserte barn som har fått lov til å sitte i cockpit, og har selv erfart dette for omtrent 10–12 år siden. Det blir imidlertid litt annerledes dersom det er en voksen mann som spør. Er nok en del retningslinjer og policyer knyttet til dette, og varierer fra selskap til selskap.

DJasko and Spielhaug like this.

Del denne siden