God morgen fra hovedstaden. Dagen er 2 timer og 15 minutter lysere...slikt merkes Ha en fin tirsdag du også.
Her er det bekk mørkt. 6 down, 8 to go. Tar meg en blund tenker jeg. Ha en strålende tirsdag alle sammen!
God morgen fra en grønn hæsjtagg (#). Dagen skal tilbringes på Blindern. Kanskje jeg skal prøve å få meg en jobb også? Vi får se. Ha en flott dag!
Sitter ved i varmen i Hua Hin i Thailand og venter på en reparatør som skal komme. Jeg tror endelig jeg har begynt å lære meg litt Thai. "Jeg kommer klokken 12" betyr visst på norsk "Du trenger ikke å spolere hele dagen med å sitte og vente på meg. At jeg sier klokken 12 betyr ikke at jeg kommer klokken 12. Jeg kommer nemlig når jeg vil. Sannsynligvis kommer jeg sent på kvelden. Eller kanskje jeg ikke kommer før i morgen? Da må du være hjemme i morgen også og vente på meg igjen. Når dukker jeg opp? Hvem vet. Tiden vil vise. Ha en god dag!"
God formiddag fra det Sørlandske. 6 grader minus og kaldvær. Ser at meteorolygen lover at våren skal komme i neste uke. Har allerede begynt å glede meg. Nå er det jobb som teller og så skal man i Lekeland i kveld med 18 guttunger som skal feire bursdagen til junior og 2 klassekamerater. Blir vel full fart tenker jeg. Ellers er det vel snart på tide å begynne nedtellingen til en langhelt i det tyske om snart bare en uke. Nå skal det sannelig bli greit å komme seg ut litt igjen snart. Good day!
God morgen fra Linje 1. Trivelig middag med forumverdenens skyggeregjering igår. Kontor i dag og enten litt spenning eller litt "mææææh" i kveld. Ha en fin dag Det er vel som i Norge det da...
@Fnate skal på date !! God morgen fra Chicago. En god meter snø ligger fortsatt og i ettermiddag skal det komme enda mer. Apple erstattet min neste to år gamle Air med en flunka ny en, noe som det sto respekt av siden jeg av prinsipp ikke kjøper Apple Care. Jobbing en times tid til før man tar den lange turen til regnskapsføreren igjen for en god 3 timers lobotomering. Great. Skal bli godt å komme seg til varmere strøk på torsdag. Ha en fin en!
Litt bedre forhold her ... Med Angie's List som pisk anstrenger man seg for å holde skjemaet - ellers mister man business. Har hådverker på gang her nå - ETA 0930, altså om fem minutter. Og han kommer på tid, selv om han er av norsk avstamming. Sol og fint, men kaldt. Snøskiten har vi heldigvis sluppet unna. Og her kommer håndverkeren gjennom porten..
God sen lunsj fra London. Har invitert til middag på byens beste italienske restaurant. Problemet, som jeg fant ut nå, er at restauranten ikke eksisterer. Plan B klekkes ut i dette øyeblikk. Ha en artig dag!