Tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. febr 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Dagen er 2 timer og 15 minutter lysere...slikt merkes:) Ha en fin tirsdag du også.
     
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Her er det bekk mørkt.

    6 down, 8 to go.

    Tar meg en blund tenker jeg.

    Ha en strålende tirsdag alle sammen!
     
    Fnate liker dette
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en grønn hæsjtagg (#).

    Dagen skal tilbringes på Blindern. Kanskje jeg skal prøve å få meg en jobb også? Vi får se.

    Ha en flott dag!
     
    Roberto and Fnate like this.
  4. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter ved i varmen i Hua Hin i Thailand og venter på en reparatør som skal komme. Jeg tror endelig jeg har begynt å lære meg litt Thai. "Jeg kommer klokken 12" betyr visst på norsk "Du trenger ikke å spolere hele dagen med å sitte og vente på meg. At jeg sier klokken 12 betyr ikke at jeg kommer klokken 12. Jeg kommer nemlig når jeg vil. Sannsynligvis kommer jeg sent på kvelden. Eller kanskje jeg ikke kommer før i morgen? Da må du være hjemme i morgen også og vente på meg igjen. Når dukker jeg opp? Hvem vet. Tiden vil vise. Ha en god dag!"
     
    tommy777, Kugalskap and Fnate like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske.
    6 grader minus og kaldvær. Ser at meteorolygen lover at våren skal komme i neste uke. Har allerede begynt å glede meg.

    Nå er det jobb som teller og så skal man i Lekeland i kveld med 18 guttunger som skal feire bursdagen til junior og 2 klassekamerater. Blir vel full fart tenker jeg.

    Ellers er det vel snart på tide å begynne nedtellingen til en langhelt i det tyske om snart bare en uke. Nå skal det sannelig bli greit å komme seg ut litt igjen snart.

    Good day!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Linje 1. Trivelig middag med forumverdenens skyggeregjering igår.

    Kontor i dag og enten litt spenning eller litt "mææææh" i kveld.

    Ha en fin dag

    Det er vel som i Norge det da...
     
    Bjoern In America liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Date med ei ku på gang eller? :eek::eek::eek: (enda godt det ikke var "bæææææææ" :D:D:D:D)
     
    Fnate liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Fnate skal på date !! ;)

    God morgen fra Chicago. En god meter snø ligger fortsatt og i ettermiddag skal det komme enda mer.

    Apple erstattet min neste to år gamle Air med en flunka ny en, noe som det sto respekt av siden jeg av prinsipp ikke kjøper Apple Care.

    Jobbing en times tid til før man tar den lange turen til regnskapsføreren igjen for en god 3 timers lobotomering. Great.

    Skal bli godt å komme seg til varmere strøk på torsdag.

    Ha en fin en!
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Litt bedre forhold her ... Med Angie's List som pisk anstrenger man seg for å holde skjemaet - ellers mister man business. Har hådverker på gang her nå - ETA 0930, altså om fem minutter. Og han kommer på tid, selv om han er av norsk avstamming. ;)

    Sol og fint, men kaldt. Snøskiten har vi heldigvis sluppet unna.

    Og her kommer håndverkeren gjennom porten..
     
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God sen lunsj fra London.
    Har invitert til middag på byens beste italienske restaurant. Problemet, som jeg fant ut nå, er at restauranten ikke eksisterer. Plan B klekkes ut i dette øyeblikk.

    Ha en artig dag!
     

Del denne siden