Tirsdag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av mathiasfe, 14. mars 2017.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL.

Nattens overfart fra EWR gikk greit, til tross for at vi satt i bakerste klasse.

Nå er det bare 3 flighter igjen før jeg kan gå å legge meg i min egen seng. OSL-TOS-BOO-TOS ...

Gi meg styrke.

2. jayeff

jayeff Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra SK1875. Ny MR SVG-CPH-GDN-CPH-OSL-SVG.

Ha en strålende dag!

3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag. Fikk akkurat telefon fra Thai i Norge. De har registrert at jeg har dobbelbooking OSL-Asia i månedsskifte september/oktober. Siden det er fleks så tenkte jeg å vente litt for å bestemme meg for hvilken reise jeg skulle ta, men jeg må faktisk bestemme meg i dag da de ikke kan holde 2 reiser. Nå har de akkurat lansert lavsesong salg, og så er det på samme tid så høyt belegg at en ikke kan holde 2 reiser. Merkelige greier. Og jeg ikke bestemmer meg så kansellerer de bare en av reisene, da mest sannsynlig den siste siden det er mest sannsynlig at den er feil? Makan.

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Jobber og svetter, flaks at det er bare to dager til neste flytur.
    Ha en fin dag :):):)

5. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,042
    Bonuspoeng:
    113
    What? Du flyr altså til Tromsø før du skal ta en svipptur til Bodø? Bare for å fly litt ekstra før du får legge deg ned i en seng? ;)

Eller skulle det kanskje stå TRD? :p

6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    Neida, det er helt rett. Kjøpte billetter først som endte på TOS, men så måtte jeg til Bodø en tur for å hente noe og eneste ledige tid er i dag. Får 5 timer i Bodø før jeg drar tilbake til Tromsø. ;)

Ble billigere det enn å fly direkte til BOO fra OSL, samt at jeg får en flyvning mer. :rolleyes:

MadsVaHa and jayeff like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden!
    Har fri fra jobb i dag, så dagen har hittil gått med til trening, rydding, handling og en tur på dynga med masse skrot. Veldig deilig å endelig få litt mer orden i det som skal bli musikk- og filmrom. Nå gjenstår bare resten..

8. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Alenemor på dag fire, og jammen meg er det stress når man skal agere privatsjåfør til to treninger hver dag, få i unga mat sånn innimellom samt skjøtte jobb på både dag og kveldstid. Må ta natta i bruk, så de siste døgnene har det blitt fire timer på øyet hver natt. Drømmer om søvn og hotellseng, men må vente til neste helg før det blir en realitet.
    Oppdatert: Og til min mann som også pleier å lese her på forumet: Jeg vil ha en ny veske!

Last edited: 14. mars 2017
    Travellingalf and DanH like this.
  9. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Begge på samme flight....?

10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, OSL-BKK en dag og FRA-BKK neste dag. Den ene videre til KBV, den andre til SYD via AKL. Det var ikke innafor altså

Del denne siden