God morgen fra et Oslo badet i morgensol! Her er man skrekkelig tidlig ute på hjemmekontoret, takket være lite kø mellom soverom, bad og spisestuekontoret. Bompengene var heller ikke avskrekkende. Det blir en dag med flere møter enn ønskelig, men med lillelørdag bare noen timer unna skal vel det gå greit, så lenge kaffekannen er bunnløs. Dette spillet minnet meg for øvrig på at det ikke er alt ved flyturer jeg savner like mye: https://edition.cnn.com/travel/article/airplane-mode-travel-game/index.html Ha en trivelig tirsdag!
Morn fra kontoret akkurat innenfor ring 2. Stille og rolig, så da er det viktig å starte med litt prokrastiering som vask av sykkelen i kjelleren, sette på kaffi siden kaffimaskinen smaker høgg og rulle gjennom insideflyer. I linken som @funkenstein henviste til er det også link til https://edition.cnn.com/travel/article/microsoft-flight-simulator-2020-release/index.html, som minner meg om hvor mye tid jeg brukte på PMDG sin 737 på gode gamle FSX. Som med football manager så tør jeg rett og slett ikke kjøpe nyeste flight sim av hensyn til tidsbruk. Snart helg!
God morgen fra kontoret. Kaffe nr 2 for dagen er drukket, og mailen er gjennomgått. Nå er det møter og slikt som står på planen. Solen skinner, men det er ganske kjølig på morgenkvisten. Høsten nærmer seg! Ryggen spiller ikke helt på lag de siste par dagene, så jeg håper et besøk hos osteopaten i dag skal redde resten av uken. Snart helg?!
Solkysten en vakker tirsdag i september .. skulle vært på roadtrip fra EWR til IAD sammen med doktoren i dag. Men de kinesiske flaggermusene satte en effektiv stopper for den type aktiviteter og Donald roter det til også. .. Min store bekymring i øyeblikket er at jeg ikke får skaffet med akevitten til jul slik jeg alltid har gjort. Må nok krype til korset når det nærmer seg og gå på Polet .. ny øvelse! USA får vente til flaggermusene og Donald er forsvunnet .. og akevitten må kjøpes på Polet .. Nydelig vær i dag og hytten neste .. Ha en deilig dag.
God morgen fra Romsdalen Godt plantet på hjemmekontoret og første Teamsmøte allerede i boks. Bare to igjen i følge kalenderen, men kjenner jeg gjengen rett så er det store muligheter for flere. Ellers klarte jeg å vrikke ankelen på joggetur i fjellet i går. Det husket jeg selvsagt ikke på når arvingen ville ha drikke klokken fire i natt. Ble en hyggelig påminnelse med påfølgende hinking rundt på gulvet Regner med det leger seg om jeg drikker nok kaffe, som forsåvidt er planen utover dagen Ha en flott tirsdag
God morgen fra kontoret på Lørenskog. Også her, ca 500 meter utenfor bygrensa skinner sola, og det ser ut til å bli en brukandes dag. Skulle ha vært på vei til Hamburg nå, men siden Tyskland ble rødt igjen og jeg ikke har tid til 10 dager i karantene så ble den booket om til senere i høst. Ellers ble F&F flittig benyttet i går, totalt 20 turer fordelt på SVG og BGO er booket fra nå og ut november, her skal EDB sikres gjennom billige turer i GO. 656 kroner pr. tur og med et par andre bookinger så er jeg på EBD på segmenter før jul. Skulle jo vært der på poeng i en normal verden, men HKG faller jo bort så der forsvinner 22.000 poeng og da blir det vanskelig. Starter med 5 x OSL-SVG-OSL nå i september, fordelt på 2 x tirsdag 15/9 og 3 x onsdag 16/9. Noe må man jo fylle tiden mellom arbeidsøktene med.
God tirsdag frå eit solbadande Sunnfjord. Det merkast at det er ny månad sidan eg har droppa ned på 196k opptente poeng siste 12 månadar. Berre å hive seg på ViaTrumf og handle nye sokkar. Er det for gale å bleike tenna for å få meir trumf? Spør for ein anonym ven. Med falsk namn. Er det taxfreehandel av akevitt du meiner, @Eddie47? Kanskje vi skulle hatt eit "øl og flybonus"-treff i Tyskland før jul slik at vi får drikke gluhwein, ete würst og handla oss taxfree. Dei har so fine julemarknader der. Wehrmachtsmacht eller kva det no heiter.
God formiddag fra Trondheim Sol fra skyfri himmel....og her sitter jeg inne med TO sjuke unger Jo takk skarru’ ha... Benyttet innetida med å booke om to hotellbookinger til NCC , slik at 3x poeng ramler inn. Ene rommet ble sågar billigere Så får man se litt på F&F i tillegg.... Ha en strålende tirsdag
God morgen fra det sørlandske. Nydelig vær (selvfølgelig). T-1 til ny tur KRS-BGO. Ikke rare turen å snakke om , men jeg får i det minste litt luft under vingene. Turen er for øvrig så kort at jeg ikke savner pre-Covid-19 kaffekoppen. Samler mot og krefter til vedsjau i ettermiddag. 40 sekker skal i hus. Men før det er man på kontoret: ferdigstilling av en overdue rapport, og så en del opprydding etter årets feltsesong(er). Ha en fortreffelig og virusfri dag!
De er satt på vent alle sammen, det kommer en avklaring for disse iløpet av første halvdel av oktober, men ifølge en kompis som driver i det markedet (18 transportable salgsboder) ser det mørkt ut. Dessverre.
God dag fra Oslo! Kvalifiseringsperiode for EB satt på null, og nytt år startet, så nå kommer DNB Saga kortet opp av skuffen igjen og så får en se om det er mulig å rekvalifisere til EBG uten så altfor mange flyreiser å se frem til. Ha en flott tirsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Strålende dag. Masse selvpåtvungne frivillige oppgaver å velge blant. Noen ganger kan man bli i overkant handy, men egenrep av wc-sisterne, lysarmatur på bad, ny farge på stuevegg etc etc er delvis finansiell motivasjon for å kjøpe ny kaffemaskin. Dermed kan den "gamle" forfremmes til et litt roligere liv på hytten. Reell motivasjon var selvfølgelig å få litt bonusopptjening, siden bonus for å fly pt er fraværende. Dessuten å få kaffe med kun et tastetrykk. Litt å la lounge. Kan nesten si at jeg også rakk å åpne før SAS! Ha en fortsatt frisk og aktiv dag!
God morgen! Ser lengtende opp mot himmelen, lukker øynene i det solen treffer meg og forestiller meg at jeg sitter på A350 i business på vei til HND som var planen for 1. september. Nå blir det heller å drømme seg bort på awardfares og telle ned dagene til 2021.
God morgen fra hjemmekontoret. Skulle vært på det vanlige kontoret, men i stedet bærer det mot covid teststasjonen etterhvert. Dette er en test det er veldig greit å feile på Ellers er det fint lite nytt å melde om. Ha en flott dag!
Flott dag å melde fra Krs dag,sol så langt en kan se Sykemeldt runde 2 etter feiloperasjon. Bor nærme flyplassen,er desverre blitt vant til å høre lite med fly. Positive siden da, 10k igjen til min første Ct ever, så får en se om en kan komme seg noe sted snaart da
Vi får vente til i morgen formiddag når en får noe fornuftig info om pris kontra utstyr. Men spennende blir det