God morgen fra Oslo S,
På retur fra Muscat. Litt småsvett stemning på innsjekk på MCT i går kveld etter at BA endret et av flyene mine for et par måneder siden og glemte å utstede billetten .. At billetten er "kansellert" er ikke det du vil høre fra frøkna i hijab i innsjekk sen kveld på søndre del av den arabiske halvøy. Bare det å få tak i nummeret til kundeservice til BA er enklere sagt enn gjort. Lang historie kort: Det ordnet seg etter at jeg etter 20 min venting på chatten kom i kontakt med et menneske.
Ellers må jeg rapportere om at det har blitt fullstendig dyrehage på DOH i hovedbankene. Nå har jeg riktignok ikke vært der siden 2019. Terminalen trenger sårt flere broer (under bygging). Bussgate på fjernpark lengst mulig unna terminalen både på ankomst og avgang. Sikkert 15 min i buss, uten å overdrive, hver vei. Du føler du kjører rundt terminalen flere ganger og lurer på hva i helvete som skjer. Det ironiske var at flyene fra MCT og til OSL stod nesten ved siden av hverandre på fjernpark. Sikkert et nikk til godeste Herlov. Litt smårufsete opplegg på begge strekkene hjem.
Borte bra, men hjemme best.
Last edited: 26. mars 2024