TK C OSL-IST-SIN €1666

Tråd i 'Reisedeals' startet av Upsaker, 29. mars 2023.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,685
    Likes mottatt:
    21,745
    Bonuspoeng:
    293
    Turkish har relativt gode priser til Singapore neste vinteren. Man kan også booke med gratis stopover i Istanbul med opptil to netter på 5-stjerners hotell (også gratis).

    From Oslo (OSL)
    Singapore (SIN) €1,666

    Including a stopover

    Oslo (OSL) - Istanbul (IST)
    Istanbul (IST) - Singapore (SIN)
    Singapore (SIN) - Oslo (OSL)
    €1,682

    Standard fare:
    €3,500+

    Travel dates:
    SEP-NOV/JAN-FEB '24

    Availability:
    Decent

    Book on/before:
    ?

    Søkes opp på Google Flights og bookes på Turkish sine sider.

    image.png

    Kilde: Luxury Flight Club
     
  2. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Booket meg en tur med Turkish til ok pris kr. 18701(med elendig eurokurs), og tok sjansen på å booke videre til HKT samme dag som ankomst SIN..Lander kl. 17:50 med Turkish i SIN og fly videre med SIA kl.18:30 til HKT. Hva tror folket vedrørende dette? Booket Star Alliance, da jeg regner med at jeg får sjekket bagasjen helt fram til HKT, og om flyet er i rute burde vel dette gå? Er 3 forskjellige billettbestillinger der man starter med SAS booking..
     
  3. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183
    Forstår jeg det riktig så har du lagt opp til 40 minutter connection?
    Det tror jeg blir knapt.


    SIN operer med minimum connection 1 time om ankomst og utreise er på samme terminal, hvis ikke er MCT 1 time og 30 minutt

    Med en så kort connection, kan du nok heller ikke forvente at reiseforsikringen hjelper deg videre om du ikke skulle rekke det.

    STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I.
    ONLINE .30 1.00 1.30 1.30
    OFFLINE .30 1.00 1.30 1.30
    ** OR * ARE ALL
    **-** II GLSUP CDS AA - 2D
    **-** II GLSUP CDS AA - 2Z
    **-** II GLSUP CDS 2D - AA
    **-** II GLSUP CDS 2Z - AA
    **-** II GLSUP CDS AD - AA
    **-** II GLSUP CDS AR - AA
    **-** II GLSUP CDS BC - AA
    **-** II GLSUP CDS BT - AA
    **-** II GLSUP CDS D8 - AA
    **-** II GLSUP CDS DY - AA
    **-** II GLSUP CDS EK - AA
    **-** II GLSUP CDS EW - AA
    **-** II GLSUP CDS F9 - AA
    **-** II GLSUP CDS H2 - AA
    **-** II GLSUP CDS HX - AA
    **-** II GLSUP CDS KC - AA
    **-** II GLSUP CDS MX - AA
    **-** II GLSUP CDS NK - AA
    **-** II GLSUP CDS O2 - AA
    **-** II GLSUP CDS PC - AA
    **-** II GLSUP CDS PD - AA
    **-** II GLSUP CDS QS - AA
    **-** II GLSUP CDS RO - AA
    **-** II GLSUP CDS SY - AA
    **-** II GLSUP CDS TR - AA
    **-** II GLSUP CDS TS - AA
    **-** II GLSUP CDS UX - AA
    **-** II GLSUP CDS VA - AA
    **-** II GLSUP CDS VB - AA
    **-** II GLSUP CDS W6 - AA
    **-** II GLSUP CDS XP - AA
    **-** II GLSUP CDS Y4 - AA
    **-** II GLSUP CDS AA - AR
    **-** II GLSUP CDS AA - BC
    **-** II GLSUP CDS AA - BT
    **-** II GLSUP CDS AA - D8
    **-** II GLSUP CDS AA - DY
    **-** II GLSUP CDS AA - EK
    **-** II GLSUP CDS AA - EW
    **-** II GLSUP CDS AA - F9
    **-** II GLSUP CDS AA - H2
    **-** II GLSUP CDS AA - KC
    **-** II GLSUP CDS AA - O2
    **-** II GLSUP CDS AA - PC
    **-** II GLSUP CDS AA - PD
    **-** II GLSUP CDS AA - QS
    **-** II GLSUP CDS AA - RO
    **-** II GLSUP CDS AA - SY
    **-** II GLSUP CDS AA - TR
    **-** II GLSUP CDS AA - UX
    **-** II GLSUP CDS AA - VA
    **-** II GLSUP CDS AA - VB
    **-** II GLSUP CDS AA - W6
    **-** II GLSUP CDS AA - XP
    **-** II GLSUP CDS AA - Y4
    **-** II 1.00 TRM 1 - 1
    **-** II 1.00 TRM 2 - 1
    **-** II 1.00 TRM 3 - 1
    **-** II 1.30 TRM 4 - 1
    **-** II 1.00 TRM 1 - 2
    **-** II 1.00 TRM 2 - 2
    **-** II 1.00 TRM 3 - 2
    **-** II 1.30 TRM 4 - 2
    **-** II 1.00 TRM 1 - 3
    **-** II 1.00 TRM 2 - 3
    **-** II 1.00 TRM 3 - 3
    **-** II 1.30 TRM 4 - 3
    **-** II 1.30 TRM 1 - 4
    **-** II 1.30 TRM 2 - 4
    **-** II 1.30 TRM 3 - 4
    **-** II 1.00 TRM 4 - 4
     
    Brukernavnet liker dette
  4. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Tja, regner med at det blir knapt med tid, men man får vel prøve:) Terminal 2 er det HKT går i fra, så blir vel knapt med tid, men man kan vel være heldig og komme tidlig inn til SIN. Men skal prøve å få sendt bagasjen til HKT, så da har man en sjanse.
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,102
    Likes mottatt:
    7,543
    Bonuspoeng:
    183
    Kan også være uheldig og komme 30 minutter senere, gitt. Og da står du med en ubrukt flybillett du ikke rekker og uten dekning fra verken flyselskap eller reiseforsikring.

    Personlig er min risikovilje på ting som dette begrenset og jeg ville holdt meg til minimumstid fra forsikringsselskapet.

    Vil tro også at ved innsjekk vil systemet reagere på at du prøver å sende bagasje langt under MCT?
     
    kongenamundsen liker dette
  6. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar og gode råd:)

    Har reist med Turkish før og dem har kommet 3 timer etter ankomst tid og, men da var jeg heldig og flyet videre fra SIN var kansellert og ny flyving satt opp..(Reiste med AirAsia fra Sin til KUL og da måtte bagasje sjekkes inn og emigrasjon etc.) Tror æ må følge rådet ditt med å sjekke SIA sin billettregler og om det er mulig å ombooke til dagen etter og 1 natt på hotell på Changi. Ser at JetStar flyr i 21 tiden, så mulig bookingmuligheter der også om man sjekker inn bagasjen på nytt. Men en liten artighet er at jeg chattet med SAS igår vedrørende kort overgang, og dem mente at dette ville gå fint;) Men erfaringsmessig skal man vel ikke ta det for god fisk..

    Men får jeg boardingkort og bagasjen sendt til HKT som SAS mener burde det vel være innafor?
     
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,642
    Likes mottatt:
    21,688
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som risikosport ..
     
    tobeornot999 liker dette
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,710
    Likes mottatt:
    7,621
    Bonuspoeng:
    183
    SAS mener veldig mye rart avhengig av hvem i SAS du snakker med, som referert i massevis av tråder her på IF.

    Når du er godt under MCT på SIN, kan du dessverre ikke regne med at noe er innafor. Uansett hva SAS måtte si.

    Hvis du står der i Asia og har mistet flyet, hjelper det lite hva SAS sa ;)
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,685
    Likes mottatt:
    21,745
    Bonuspoeng:
    293
    Som @Henrik skriver vil du nok ikke få sjekket inn bagasjen hele veien uansett.
     
    kongenamundsen and tobeornot999 like this.

Del denne siden