Har to dager i Dubai, 17-18. Nov. Er førstereis, så trenger litt tips på hva man bør få med seg, spisesteder og hvor man bør bo. Har sett på Momondo at der er mange hoteller til rundt 500-600kr, er på et kjapt MR, så er ute etter å bo "billigst" mulig. På forhånd takk! Anders
Hei Anders, Hvem er du på MR med? EK flyet går så tidlig om morgenen at jeg vil anbefale et hotell som ligger inntil DXB-flyplass. Ellers ville jeg nok i eller på Dubai Deira/Dubai Creek, hvis du skal Soukene og "gamle" byen. Skal du ut til Palmen / Burj Al Arab, tar du bare en taxi. Det er vel fortsatt noe av det som er billig i sandkassen.
Takk for tips peterfox. MR med Qatar, lander på DXB 0810 den 17. Drar kl 2230 den 18. Valgte ankomst og avreise for å få mest mulig tid når jeg først var der.
@AndersWE Jeg kan varmt anbefale dig NOVOTEL DEIRA, super lækkert hotel, ikke så langt fra lufthavnen. - Forslag til hvad du skal foretage dig: gå over gaden lige udenfor hotellet og ind i Deira centret, dèr er Hop on Hop off busserne (Big Bus Tours). Jeg kan foreslå dig, at vælge den tur, der kører helt ud til Marina´en, den kører helt ud for enden af The Palm ved det store Atlantis hotel, tag en pause derude og så tilbage med næste bus, Du får set en masse på den meget lange køretur, hop eventuelt af ved verdens højeste bygning for en lille pause. Rigtig god rejse. Er jeg misundelig, ja, mon ikke.