To netter i SoCal... What to do?

Tråd i 'Reisemål' startet av Fnate, 18. febr 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Neste helg (om 1,5 uker) har jeg fri fra fredag efta til søndag kveld, for å spare sykt mye penger på flybillettene fra LA og hjem til Oslo. Jeg har sosa rundt i Santa Monica, Newport Beach og de greiene masse. Inn i LA har jeg også vært, men byer er liksom de samme verden over. Jeg har også kjørt Highway 1, og skal det igjen til sommeren.

    Noen som har noe forslag til ting å gjøre?

    Jeg synes det er ok å kjøre til steder. Jeg synes det er sykt digg å sitte på verdanda og drikke vin med utsikt. Jeg kan godt betale for greiene. Så har jeg en elefant som krever minibar. Det er vel de store punktene
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Finnes noen gode hoteller i Hollywood, og da er du jo nærme en del superbe vannhull i den delen av byen (som sikkert en viss elefant vil like). Dersom du har lyst på en mer avslappende tilværelse, ligger den en del superbe B&Bs langs kysten nordover og innover i området rundt LA. Begge lar seg kombinere med en burger på In-N-Out på Sepulveda Blvd :)

    Ellers så kan du fara til Mexico :p Eller ta en helg i SF :)
     
    Last edited: 18. febr 2014
    Fnate liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Vin med utsikt? Er det noe de selger på Vinmonopolet? :p

    Jeg har egentlig bare vært i Socal en kveld og da gafla jeg i meg en burger hos In'n'out. Antagelig oppfyller ikke det spisestedet Fnates kriterier men det kan jo være verdt å nevne for det ;)
     
    Fnate liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ta inn på flyplass hotellet på LAX og sitt og titte på fly hele helga mens du drikker vin....
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hive deg inn i bilen og kjøre ned til San Diego? Fare for at temperaturen er grei der kanskje? Andaz funket brillefint, med pool og bar på taket og høy partyfaktor i helgene (iflg. ryktene). Så det var en del hoteller langs vannet, sikkert noen med bay-view for a small fee. (Familien @tommy777 er vel godt kjent der.)
     
    Fnate liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ritz Carlton Laguna Niguel. Say. No. More. Uslåelig utsikt fra alle balkongene.

    Book deg et Clubrom med oceanview der og nyt! 24-7 Champers i den beste loungen i Nord Amerika.

    http://www.ritzcarlton.com/en/Properties/LagunaNiguel/Default.htm

    Sender gjerne en note til Penny (ugla som styrer cluben) så ordner hun deg en skikkelig Fnatgradering
     
    Fnate liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det ble jo litt i overkant av USD1000 per natt. Det var et strålende tips, men litt mer enn jeg egentlig hadde tenkt å bruke når det ikke er en planlagt ferie. Bare et påheng for å spare pæng på fly hjem. Men tusen takk.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Bare vinn i lotto først Fnatstikkstuen!

    Kan jo kjøpe en vei i Fnatnessclass for prisen av 2 netter der!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    In-n-out burger tror jeg leder så langt. Nå må jeg finne et sted å sove.

    Om man fløy til Phoenix. Er det langt avgårde for å f.esk kjøre Apache trail?
     
    Cecilie liker dette
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje du kan ta med soveposen og sove på terassen til Club Loungen på Fnitz-Carlton herberget til Tommy777 til f.eks. halv pris? Da sparer du sikkert litt penger men kan nyte frie drinker mens du skuer mot Fnatheim som da vil ligge et lite stykke ut og til venstre! :D
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åååååh, ja. Hadde jeg bare hatt litt mer tid, skulle jeg reist på hytta.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Økonomiversjonen er Park Hyatt Aviara. Svinger det også for 1/4 av prisen ;)
     
    Fnate liker dette
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Var innom trailen på San Diego-turen. Er vel en times tid til der det spektakulære starter, regn en del timer om du kjører rundt hele. Anbefaler mini-suv el.l., da det er mye grusvei. Deler av den minner om tegnefilmen på julaften med campingvogna. (Åpen bil anbefales ikke, det støver!) Vi tok god tid og kjørte til Roosevelt lake, og tilbake på US-188/60, så det ble en dagstur. Skulle fly ut med BA på kvelden så stresset ikke.

    På vei til Apache-trail var vi også innom her: http://goldfieldghosttown.com/ Litt artig, selv om det er et turiststed. Ligger der apache-trail starter.
     
    Fnate liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det blei hit, faktisk! Et panorama dumdidumrom med møblert veranda.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Var der for ett par uker siden. Ruler. God tur!
     

Del denne siden