En del timer siden siste post, men jeg har vært hjemme siden 10 i dag, og både fått jobbet og en tur i det fantastiske været. 95 % belegg i C var litt slitsomt i 2F mtp. plassering av det ene toalettet. Det roet seg når de fleste skulle sove. Godt voksent crew også på denne flighten som utviste meget god service. Vi landet 06.45 og jeg hadde i utgangspunktet fly til OSL 12.15, men etter en tur til SAS service point fikk jeg bli med på 07.45 flyet Meget bra service av SAS, og tror ikke jeg må betale for denne "endringen". Så, hva med Toronto? Noen tanker jeg gjør meg er at canadierne er nokså like oss nordmenn. Majoriteten oppfører seg bra og følger "systemet". Det er vanskeligere å komme i kontakt med folk - unntaket er på serveringsstedene hvor alle er kjempehyggelige. Pris på mat/drikke var også betydelig lavere enn det jeg har opplevd i NYC og Chicago dette året. Med noen få unntak er heller ikke arkitekturen særlig å skryte av (masse betong og ensartede glasstårn). Skal jeg tilbake? Siden jeg ikke fant tid til CN Tower denne gang så må jeg vel det. Takk til dere som leste.
Takk for en fin tur, du må nok tilbake og opp i CN Tower! Det er en opplevelse i seg selv .. kjøp også tilgang til øverste nivå. Ellers tenker jeg et besøk i Scotia Arena og se ishockey er et ønske for meg i alle fall. Takk for turen
Takk. Tar selvkritikk for CN Tower, men det var så fint vær på lørdag at det ikke fristet å stå i kø. Ishockey er et must i Canada. Så masse folk i Blue Jays (baseball) antrekk denne helgen, og de spiller på Rogers Centre.