Hva tenker medlemmer her om Spenn hos Norwegian? Det er en mulighet for å "opt out" og fortsette å kun tjene Cashpoints. Da er man i alle fall sikker på hva som får som valuta. Forstår at det også er partnere hvor man kun vil tjene Cashpoints, og ikke spenn?Det er skrevet i FAQ at det ikke er mulig å bruke begge valuta på en booking. https://www.norwegian.no/reward/spenn-info/ Hva er spenn verdt? Verdien av dine Spenn avhenger av hva du velger å bruke dem på. Hva betyr det? Vel, noen ganger har vi spesialtilbud på flybilletter og tilleggstjenester som setereservasjon. Her vil du oppdage at det krever mindre Spenn for å få et godt tilbud. Andre ganger, for eksempel for populære ruter eller høysesonger, kan det hende at du må bruke litt mer. Men ikke bekymre deg, vi viser deg alltid nøyaktig hva alt koster i Spenn når du bestiller. Resten er opp til deg!
For meg virker spenn som ett poengsystem som tilrettelegger en eventuell harmonisering i forhold til alliansene som er, om det er *A eller Oneword kanskje? Eller en mulighetver jo løst partnerskap med noen av de frie flyselskapene er også en mulighet.
Jeg gir Spenn et forsøk og krysser fingrene for at dette er noe Norwegian gjør attraktivt. Hjelper på at jeg som oftest booker overnatting hos Strawberry.
Jeg holdt på å spare opp CashPoints som en senere ferie. Problemet er nå at CashPoints og Spenn ikke kan brukes samtidig på en bestilling. Men kan ikke se at man kan fortsette å opparbeide CashPoints på flyereiser. Det er kun Norwegian Mastercard at man kan fortsette å opparbeide CashPoints. Tungvint måte å "opt out" Får alle automatisk en Spenn profil? Jeg har ikke skaffet meg Spenn App.