Tomt for hodetelefoner i Goodie bag - Diamond

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av erwib, 12. aug 2014.

1. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Syns det virker som noe som burde inngå i en velkomstpakke, og ikke sidestilt med gaver man kan plukke som har langt høyere verdi, men det kan jo være kvaliteten er svært bra eller noe..

Asbjorto, Islending, Scandi and 2 others like this.
  2. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Må si at det kittet minner litt om det som amex slenger etter deg ;) selv om jeg er jo en aviation geek så med en gang det står sas på noe så blir det mye mer interessant :)

3. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nei vettu hva! Det der gidder jeg ikke å velge. Gi meg heller kakespaden.

(Noen som vet om den er i rustfritt stål eller ei?)

Fordi.. Det er jo ikke sånn at det skal være noen tvil om hva slags viktig person jeg er, når jeg kommer valsende om bord:

mali-no, SASDC8, Henrik and 4 others like this.
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    hahahahahaha :D

Har du tatt av emirates taggene for å bruke festene til sas tag? :D

5. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

Singapore Airlines, må vite ;)

6. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Å herregud ja, hvordan kunne jeg ta feil av det.. :D

7. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Desverre vet SAS hvor gamle vi er, og det gjenspeiles i Goodie Bag ( og ved boarding....mann, 55år, ryggsekk, kliss nytt gullkort festet på ryggsekk, helt først i køen)! Ser ut som vi bare kan begynne å samle kakespader...... ;-)

8. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk gave i posten i dag med "skinnprodukter" fra SAS.. Litt snodig design på den adresselappen syns jeg, men ellers syns jeg produktene var ganske OK :)

9. Asbjorto

Asbjorto Bitt av basillen

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    18
    Men tror vi at det kan komme noe litt mer spenstig utover -eller er lysestakene og kakespader det vi får nøye oss med fremover? Hva skal man med kakespader når man flyr så mye at man knapt nok rekker å vaske klær, langt mindre bake kake og invitere på festivitas??

Og får jeg ny gave når jeg begynner på neste opptjeningsperiode? Blei EBD nå i mai, og har periode som begynner 1. juli.

10. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja du får nye gave da.. Kun derfor jeg valgte nå, for opptjeningsperioden min nærmer seg slutten!

11. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    SAS sin prissetting av sine beste kunder kan selvsagt diskuteres. Men å klage på goodie-bagen med kakespader eller lysestaker som en kan få gratis føler jeg blir litt smålig. (Hva skal til for at vi blir fornøyd?)

SAS har vel likevel bidratt til dette selv, ved å legge ut en klart bedre gave (Marshall hodetelefoner), som gikk tom etter kort tid...
    Alt er som sagt relativt.

12. TOS

TOS Senior Medlem

Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Tja. Er ikke poenget med denne typen aktiviteter/gaver å vise at man setter pris på alle de pengene disse gode kundene legger igjen hos SAS? Da må jeg vel strengt tatt innrømme at en kakespade du kan kjøpe for et par hundrelapper i butikken ikke akkurat roper ut: "Tusen takk for at du er så lojal!". Det er selvsagt bedre enn ingenting.

Når jeg for lenge, lenge siden kvalifiserte til gull hos KLM så fikk jeg en Eton-skjorte (tenker at disse får for rundt 1500,- i dag).

13. Asbjorto

Asbjorto Bitt av basillen

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    18
    Men det handler ikke om å klage over at man får fordeler andre ikke får, for meg går det på om SAS forstår kundene sine og behovene de har på reise?

Det går en annen tråd her inne om SAS cafe lounge, der noe av samme 'problematikk' (aka ilandsproblem) blir diskutert. Ja, flott med gave og lounge. Men enda flottere (men ikke mer kostbart for SAS) om de hadde bygd lounger og gitt gaver som passet behovet til kjernekunden (forretningsreisende). Altså med hhv arbeidsplasser/avslapningssoner og gaver som reiselader til mobil/pad/pc, gode hodetelefoner, voucher på oppgradering etc.

14. KristianSk

KristianSk Veteran

Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Etter min mening ville det vært bedre med ingenting.

milehigh and Are like this.
  15. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg syns Goodie Bag'en er et kjempetiltak! Gavene har vært varierte og til dels gode (hodetelefoner etc). Det har også vært småting som iPad-cover, sorteringsveske for ladere etc, så her kan vel mange finne NOE å FÅ. Selvsagt kunne jeg ønsket meg enda bedre ting, men jeg skjønner at de ikke kan kaste dritdyre ting etter folk. Håper og tror likevel at nye ting vil komme :)

Jeg er også gull hos KLM og har ikke fått så mye som en t-skjorte, så hvor den Eton-skjorta blir av, aner jeg ikke?!?

16. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    SAS satser tydeligvis mer på antall sølvmedlemmer (med Lounge/ Fasttrack i høytider), enn å øke lojaliteten til EBD/EBG. De fleste EBD fordeler koster vel minimalt (tipper SAS betaler svært lite for goodiebag/SAS amex platinum års-fee. Antar at leverandører betaler det meste...).

I den forbindelse har jeg lave forventninger til dette produktet, og anser dette som en evt. bonus om jeg ønsker (/gidder) å bestille.

Ønsker gjerne flere reisefordeler som vouchers, oppgradering, tilbud etc, men ser ikke at dette havner i goodiebagen slik dette fremstår i dag. (Heller ikke på generell basis med SAS sin økonomi/Eurobonus prioritering)

17. TOS

TOS Senior Medlem

Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Nå er det en stund siden jeg var/ble gull hos KLM, så de er sikkert blitt kjipere med årene... :)

18. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Diamond-shop er nede nå i alle fall..
    Er kanskje knyttet sammen med disse oppgraderingene som skal foregå i kveld.

Jeg må innom å ta en ny vurdering på kakespaden... Opptjeningsperioden går ut i morgen så må vel snart velge noe, synd det ikke er noen headset og ikke har vært på lenge..
    Hadde vært fett om det kom noe spenstig nå i morgen når de har oppgradert systemene :)

19. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Hva med å gravere spaden og henge den på sekken?

aasjane, mhsalv, mathiasfe and 8 others like this.
  20. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Er litt redd for å ta spaden..
    Om mange tar spaden vil jo SAS tro at dette er noe som "real travelers" virkelig ønsker seg og skaffe seg mange flere....

milehigh liker dette

Del denne siden