Topp torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 23. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God sommermorgen fra hovedstaden. Fri i dag og i morgen - uten alt for mange planer. Nå venter en tur til Grønmo og så en treningsøkt i østmarka - med kanskje et bad om været ikke blir dårligere. Ha en fin torsdag du også.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Praktfull dag på østlandet. Håper resten av landet kan si det samme. Det er dere vel undt.
    Dagen i dag skal jeg benytte til å gruse en databasebug og så skal jeg dagdrømme om når jeg kjører hjem fra jobb i morgen ettermiddag og endelig har FERIE!!!!!!! :)
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra trønderhovedstaden. En dag igjen til FERIE, så nå har hodet og kroppen offisielt gått i feriemodus. Får vel jekke en flaske i kveld for å forberede kroppen på tre uke med fri og latskap.

    Ha en strålende dag :)
     
  4. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Drittvær i Bergen for 37 dagen på rad, dette må være tidenes dårligste sommer mtp været :(

    Ser jo ikke ut til at det blir bedre heller :mad:

    Skjermbilde 2015-07-23 kl. 08.02.59.png
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et solfylt Alta, hadde det ikke vært for den -sett inn alle nordnorske kraftgloser her- nordavinden!

    Fire uker igjen til Metallica i Bergen, håper været bedrer seg til da, @chrisbu! :)

    Ha en flott dag videre!
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Torsdag idag ja. Dagen blir en transportsträcka innan SK162 tar mig norrut mot Arlanda för lite bröllopsbestyr i helgen. Ha en knall dag!
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    På 30-tallet her også.
    image.jpg
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra BA Terraces i Edinburgh! Knakende god krydret potetsuppe til lunsj her i dag, pluss de sedvanlige fingersandwichene. Nam. Etter en kjappis her oppe i Skottland går turen hjemover til Oslo via Heathrow. Siste besøk i Galleries Club T5 i dag. Neste besøk på Heathrow holder jeg hus i etasjen under. @Fnate , vennligst sørg for at det er nok brus og is i skapene ...
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgenfra Lillestrøm. Sent hjemme fra Madrid i går. Hadde "glemt" å bestille siste leg FRA-OSL, så det ble bra dyrt. Egentlig 4k-ish i GO og 6k-ish i PLUS. Visste ikke om jeg kom til å rekke det da det kun var 60 min Connection fra non-Schengen, så jeg valgte PLUS for poeng+penger. Og hva får man for 6.000,- i 2015?

    Jo - kald salat på boks og rompe. Masse, masse svett rompe.
    [​IMG]
    Vi var 5 stk i PLUS. Alle så på maten og 3 takket så pent nei. Det må jo være et tegn. Ser aldri det på andre flighter at 60% av businesskabinen takker nei til mat.

    Anyway - det var en fin flight da. Fikk rødvin av et veldig hyggelig og service minded crew. Det veier faktisk opp synes jeg.

    Ha en smekker dag
     
    KristianSk and vegardg like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jada. Fnaten passer havresekken han. Null stress det
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag - dagen før dagen. På denne tiden i morra sitter jeg forhåpentligvis på flyet på vei hjemover og viss ikke så sitter jeg vel i baren på Clarion Energy i Stavanger og drukner de siste to ukene. Øl blir det uansett og det skal jaggu smake!

    God aften ønskes alle!
     
  12. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ved ankomst OSL fikk jeg og resten av BA768 heldigvis bru ettersom vi ikke hadde noen elefnater ombord ...

    En medical (liten gutt fikk illebefinnende) like sørvest for Kristiansand fikk også en happy ending når han for egen maskin gikk av flyet med eskorte av paramedic'er og brannmenn. :)
     

Del denne siden