@Tore ... du kom godt ut av det der.... All ære! Er det virkelig noen som reiser en helg til Hong Kong for å drikke champagne???
Kan noen fortelle meg hvordan det er bra for vår hobby at man reklamerer for den i media!? Altså, jeg bare spør, kan hende det er noe lurt jeg ikke har fått med meg
Jeg synes det i utgangspunktet bare er bra for forumet, comunitiet og for oss som driver InsideFlyer med litt positiv oppmerksomhet. Spesielt i disse tider hvor aktiviteten på forumet og i miljøet generelt er rekordlav. Kanskje er det nok til å holde InsideFlyer flytende en stund til. Synes du gjorde en kjempebra jobb @Tore
Seriøse spørsmål: Hvilke kostnader er det forbundet «med å holde InsideFlyer flytende en stund til»?? Hvordan kan vi som liker å være her på Forumet bidra til at det holder seg flytende så lenge jeg bruker LTG??
Akkurat hva kostnadene er vet jeg faktisk ikke, men det er en del driftskostnader som dekkes av blant annet annonseinntekter som per akkurat nå er nesten ikke-eksisterende. Dette skyldes ikke bare at trafikken har gått ned, men også at inntektene per annonse har gått ned. Det viktigste dere alle kan gjøre nå er lese sakene vi legger ut og fortsette å holde diskusjonen i gang i forumet. Situasjonen vi står i nå må vi bare prøve å komme oss gjennom som best vi kan, det viktigste nå er at vi fortsatt har et engasjert og levende forum når vi kan begynne å fly igjen
Kanskje vi kan kikke litt på Norske Hotellprogrammer, for det vil jo være en del hoteller i Norge som vil være åpne, så Nordic Choice, Thon Hotels, Raddison Blue, Best Western osv... Det som også er mulig er å skrive om reisemål både i Norge og utenlands, siden det er mye erfaring her, gode fotografer med masse gode reisetips i denne flokken, så tror jeg vi kan være i stand til å ta opp kampen med hvilket som helst reisemagasin mener jeg, og det vil sørge for at IF har flere bein å stå på i fremtiden