Sommerens siste dag er her. Dagen startet med en nedslående mail fra Plusgrade. 30.000 poeng var ikke nok for å sitte foran gardina fra Cph til IAD i mrg, men jeg pleier å klare meg greit i plussavdelingen også. Jeg ønsker alle en fin dag, med eller uten avslåtte søknader og høstfarger på trærne. /koffert
God morgen fra Trondheim Noget trett etter gårkvelden...sovnet i lenestolen hjemme og våknet kl. 02:30..Hurra bare 3,5 timer til jeg må stå opp *denfølelsen* Men har fått meg en sykkeltur og kaffe så nå begynner ting å fungere igjen. Ha ein framifrå god torsdag
Dagen startet her og med nedslag på plusgrade. Er uansett glad for det da jeg klart å ta en fri dag fra jobb og kan kose meg en dag i HKG for turen går hjemover igjen.
Morgen! Dagen startet med flatt dekk.. Den ene dagen i skuddåret jeg kjører bil fordi jeg skal rekke noe. Hadde vært raskere å sykle! Blæ. Dagen kan bare bli bedre! Snart helg!
God morgen fra solskinnsbyen.. Med et "langt ut på dagen" flygning fra BGO .. SK252 .. er det egentlig behagelig å ta bybanen til 37kr .. man må ha litt tid, men kjekt også ... Ha en strålende dag, med eller uten sol, bybane og SAS
God morgen fra Mustache City. Litt trøtt etter et litt for hyggelig Fly & Øl i går, ellers er alt på topp
Satt å funderte litt på SAS Plus tilbudet til SAS. Synes egentlig SAS Plus setene på IC er veldig fine. Godt tilpasset en halvfeit norsk kropp
God morgrn fra Lincoln Road. Her rundet vi 30 grader før klokka ni, så det skal vel gå an å kose seg her også.
Glad Torsdag! Bare en liten påminnelse til dere som skal leie bil fremover. I dag er siste dagen av kampanjen til Avis om 2000 poeng for 1 dag, og 4000 poeng for 2 dagers leie... Blir noen 2-dagers på meg nå ;-)
God kveld fra Oslo, en grå kveld med regnbyger i hovedstaden så da passer det bra å sitte innendørs og surfe på nettet En arbeidsdag igjen også er det helg, så da skal man jo ikke klage Ellers glad jeg ikke var på Flesland i ettermiddag...https://www.nrk.no/hordaland/hundre...ningsmannen-kan-bli-hardt-straffet-1.13667095