God morgen fra Conrad Bali, siste dag for denne gang i det minste. Ikke noe sjokk, men sola skinner: Gleder oss sykt til selve hjemreisen. Har F seter DPS-BKK, men regner med det er C service. Fikk bestilt mat for turen så er kanskje en mellomting. Rad 1 med de 2 midtsetene BKK-LHR, hummer og dompa blir ikke feil. Spent på loungen og ground service i BKK, men tror vi skal klare oss greit. Jr på 14 har hørt om Porsche pick-up i FRA, håper håper håper i det lengste selv om jeg har sagt det ikke er i BKK. Nyt dagen folkens.
God morgen! Kva skal ein med vekkjarklokke når ein har reisefeber og magen full av sommarfuglar? Ha ein fin dag alle sammen!
Morn her også. Hva kan man si som ikke allerede er sagt? Dette her kommer til å gå inn i historiebøkene som en virkelig god dag! Ha en Fantastisk dag folkens!
Morn fra OSL hvor arvingen og undertegnede straks skal reise nordover der vi skal tilbringe de siste dagene av høstferien hos bestemor og bestefar. Håper på fint høstvær i Tromsø, men ser ikke altfor lovende ut...
God(?) morgen fra rett utenfor hovedstaden. Ankom sengen hjemme kl 01:30, og satte vekkerklokken på 06:00 for å komme i gang med å snu døgnet. Hittil går det sånn passe, og kaffemaskinen på kontoret får kjørt seg.. Det er høstferie, så det er relativt lavt tempo på kontoret. Heldigvis. God tur til de som skal på tur i dag! Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal ut på tur. 15 dager til neste flytur for min del.
God torsdag fra Nordens Paris Bare 13 dager til jeg skal ut å fly med SK4417. Men i mellomtiden får jeg ønske alle en god torsdag, både til dem som har flydd, skal fly og alle andre
Ja god kveld fra Trondheim Har jobbet på Stjørdal idag, og skal også jobbe der i morgen. Nå er det egentlig leggetid, etter å ha sett en begredelig fotballkamp fra Lerkendal. Ha en god kveld
God aften fra Strømstad. Resten av høstferien blir her i Harry-land. Hele storfamilien på 13 pers fordelt på tre hytter rett utenfor byen. Ha en fortreffelig helg!
Akkurat bestilt helgetur til Stavanger i nov/des helgen. Lenge siden restaurantbesøk nå, så da blir det en tur på Re-Naa for å teste ut vestlandsk medda ... http://www.restaurantrenaa.no
Hilsen fra United Loungen på Terminal 2, Heathrow. Skal snart gå til flyet, klasse C. Neste stopp Bogota.