En kan melde seg på trumf og delta i en trekning som gir 2500 trumfkroner... Som vel kan konverteres til drøye 33' EBP.
https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2021/02/10/Nå-er-dette-koronareglene-i-Trondheim-23471537.ece § 3 Stenging av virksomheter: b. Svømmehaller, badeland, spaanlegg, hotellbasseng og lignende. Testing av reisende fra Østlandet Trondheim har i likhet med nabokommunene siste uke anbefalt alle reisende fra det berørte østlandsområdet, eller dem som har fått besøk derfra, om å teste seg. Dette har vært uavhengig av om at de har symptomer eller ikke. Det er vesentlig enklere å bare ta svippturen til et lokalt hotell
God TTT-dag fra hovedstaden. Greit fornøyd med dagens handletur, kjøleskapet er nå igjen fullt og det blir nok et greit antall trumfpoeng inn på konto. Ellers så er det jo straks helg så det er jo veldig allright å se frem mot, kun 1 arbeidsdag igjen Nyt kvelden folkens
Apropos spiseplikt, så ble jeg pent nødt til å kjøpe noe ‘restauranten’ hadde tilberedt selv på OSL i kveld. En boks hjemmeplukkede chillinøtter senere, kunne jeg tømme baren om jeg så ville. Helt utrolig...
Jada, og det blir påfallende tydelig hvor avansen er høyest. Vi ble bedt om å ta vare på kvitteringen for "maten" -den kunne brukes igjen, -og igjen.......