Torsdag - god morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 13. nov 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    Lykke til for dem som skal fylle opp handlekurven hos Kiwi eller Meny i dag ..
    Pensjonister bruker så lite.
    To uker til neste flytur .... Thessaloniki med Lufthansa og Aegean
    Du verden

Manglet billetter til en booket tur til YYZ i september og spurte på Chat, kom til en dame som ønsket meg velkommen som premiumkunde!
    Hun kunne fortelle meg at bookingen var stoppet fordi det ikke var mulig å legge til en retur i business og samtidig legge til feeder flights i økonomi (??)
    "Men siden du har ventet så lenge skal jeg prøve å hjelpe deg!"
    Måtte vente ..... leeenge!
    "Nå har jeg klart å booke dere i Premium Økonomi på feeder flightene BGO-CPH-BGO"
    Premium Økonomi i september 2026?
    "Ja det er den høyeste klassen jeg kan booke dere i"
    Ja ja .... det står Business Bonus på billettene og jeg skal sitte på 1D ... IMG_0913.jpeg

Last edited: 13. nov 2025
    DJasko, Wiolenze, Ruby and 13 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Klart og fint opphaldsveir, som vi gjerne har her vestpå. Dagen starta med at yngstemann runda 5 år, og måtte feirast litt til frukost. Deretter var det på telefonen til SAS. Etter ein månad hadde eg framleis ikkje fått attende skattar & avgifter, poeng og CT for ei kansellert bonusreise, men ei frøken hjå SAS kunne heldigvis hjelpe, so no er poeng og CT på plass, og pengane om nokre dagar.

No er det berre å håpe på at det snart dukkar opp noko moro å bruke poenga på.

Kristian, DJasko, Wiolenze and 11 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,430
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

I dag lå det litt snø på bakken hjemme. Håper det ikke kommer mer, fordi det skal flyttes i løpet av helgen og da er det litt upraktisk. I dag var siste dag at jeg kjører til jobben... fra mandag blir Apostlenes hester hovedfremkomstmiddel og det gledes!

Blir også mye lettere å komme meg til Værnes :) Men, pågående F&F har jeg ikke klart å benytte meg av enda, for turnus til fruen er ikke klar enda så jeg vet ikke hvilke langhelger jeg kan ta henne med på tur og hvilken helger hun skal jobbe mens jeg farter rundt... First world problems :D

Ha en fin en!

Kristian, Wiolenze, Ruby and 9 others like this.
  4. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Tiggerstaden eller Oslo som det heter offisielt..

Heldigvis oppholdsvær idag, da blir alt så meget bedre uansett hva man skal.
    Innboksen er åpnet her på hjemmekontoret, pluss at det er dag uten så mye Teams-aktivitet. Går helt fint det å..

Ellers må man vel en tur på Meny idag, er tross alt Trippel Trumf-torsdag, Og sett om jeg kan få orden på en booking hos Stordalen. Forøvrig minner det meg mye om SAS, jagge mye rare feil på denne websiden deres å til tider...Bruker de samme IT-konsulenter/selskap?

Ha en bedre dag med feilfri booking, for den som skal booke noe..

Kristian, Wiolenze, Ruby and 7 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,540
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.
    Her er det fortsatt horisontalen som gjelder, med vond rygg.

Det er noe dritt, men går forhåpentligvis snart over. Pleier å gjøre det..

Ha en fin en!

6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,373
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Helt stille og oppholds ute, videokonsultasjon med helsevesenet inne. Kunne jeg ikke heller fått en flyreise til timen? Yr lover at vinteren er i anmarsj, vi går fra behagelige 13 til 0 på en dag. Brutalt ass. Ellers må man finne gode alternativ for guttetur til Malta, eller noe. Mer om det et annet sted.
    Ha en høstlig dag!

7. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,401
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest hvor jeg ser snøen komme lavere og lavere. I dag til i morgen blir det jobb tur til et lite boutique hotell innerst i en av fjordene her. Blir en del powerpoint slider som skal legges frem som jeg sitter å forbereder meg på. Må prøve å få sett litt på det som skal skje på Ullevål i dag også før det blir en bedre middag.

T-3 til ARN og TRD 1 dag senere.

Ha en fin en!

Kristian, Eddie47, Wiolenze and 6 others like this.
  8. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra etter hvert rødnese. Har gjennomført mine to turer for å beholde statusmatchen, så kunne vært blånese, men rødnese med ledig midtsete er vel egentlig bedre enn blånese med trang stappet 2+2. Serveringen blir i alle tilfeller ikke som hos Hermetikken. Hvor det også var ekstremt hyggelig.
    IMG_6209.jpeg

Kristian, Berlioz, Eddie47 and 6 others like this.
  9. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hybelen i Bergen.
    Her ble det WF opp fra SVG og direkte videre til opphavet på lunch. Der i gården herjer det covid og annet rusk.
    Nå nytes en kopp Nespresso før en i ettermiddag skal tilbake til opphavet for å bistå litt.
    Ha en tipp topp torsdag :cool:

IMG_6355.jpeg

Kristian, Berlioz, Spielhaug and 7 others like this.
  10. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,002
    Bonuspoeng:
    113
    I dag får fly være fly. Nå er det billett til VM som gjelder. Heldighvis har jeg fast track og lounge på Ullevål. Er visst boarding fra gate 2.

Kristian, Calling, pgaa and 6 others like this.
  11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    Landsbyen(og rommet vårt) heter Arsenal. Ingen som har hørt om Ødegaard, noen få mener Haaland spiller der. Men alle, absolutt alle vet hvem Solfjern er. De 2 andre kommer nok ikke opp dit uansett.

Ololsen, Calling, obay and 2 others like this.
  12. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,344
    Bonuspoeng:
    293
    Same old, same old, i OSLounge Premium.

Setet foran i flyet venter, i en søt liten A220 nedover til Baltikum. Maskinen er ny nå i 2025, så den bør se rimelig shiny og fin ut. Liker generelt 220, med 2+3 seter ombord og alltid ledig nabosete i biz. Mao både isle access og utsikt Hvis man velger sete A eller C (B finnes ikke).

Sannelig lover Airbaltic en 3 retters meny med varmmat og fri drikketralle på turen som bare skal ta 95 minutter fra stand til stand. Da må servering gjøres raskt. Les og lær, SAS!

20251113_180021.jpg

Screenshot_20251113_180319_Flightradar24.jpg

Kristian, Ololsen, Berlioz and 5 others like this.
  13. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,401
    Bonuspoeng:
    163
    Litt matbilder skal dere få:
    Lam og storfe pate:
    IMG_5111.jpeg

Fjellørret
    IMG_5112.jpeg

Kjetacos
    IMG_5113.jpeg

Hjort
    IMG_5114.jpeg

Multetiramisu
    IMG_5115.jpeg

pgaa, holmen, Upsaker and 3 others like this.

Del denne siden