God morgen fra hjemmekontor i Larvik! Strålende sol ute og ingen vind. Ser ut til å bli en bra da. Har fått økt kjøpsgrensen hos SEB så da blir det bra med forbruk i helgen =) Ha en flott en!
God morgen! Fikk endelig bokket turen til Taiwan jeg har drømt om en stund.. Det er lite som slår stresset av en varsel fra IF 08:44 - når CT telefonen ikke åpner før 09:00, men veldig smooth booking med en kjent kvinnelig stemme som har hjulpet meg før. Da gjenstår det bare finne et passende hotell. Ha en fin torsdag folkens!
God formiddag fra hq. I morgen blir det spaweekend, timene telles ned Godt tips når vi bonusnisser ikke flyr biz(som regel på vei fra CPH, eller ARN) Ha en strålende torsdag alle sammen
God formiddag fra Porsgrunn. Avreise til OSL med VY om 3 timer. Skal til MLE via CPH og IST. Ser tyrkerene ikke har klart å gi oss setenummer i biz, og kabinen er full ifølge expertflyer CPH-IST-MLE starter ikke før i morra tidlig. Får ikke sjekket inn ennå. Hvis det blir noe kødd igjen her, så rakner det Ha en problemfri dag
God torsdag, T - 2 Gårkvelden ble benyttet til å åpne en flask Jol i Valdres (på Polet) som vår forumkollega @ValdresBjarne har brygget. Meget velsmakende og kan anbefales! Ikveld blir det kanskje en smak på Sprek Fjøsnisse fra samme mann
God formiddag fra bortekontoret. Solen skinner, og det var opptil flere varmegrader på vei til jobb i dag. Jobber meg gjennom en ukes backlog med eposter og annet rask. Må komme à jour før jeg reiser tilbake til USA om en uke. Helgen skal benyttes til GBIT og klesvask. Og guttas julebord. Ha en finfin torsdag!
LHR-OSL i dag etter en uke i UK. God tid på LHR så får ta den vanlige runden med Champagne hos United, spise hos Singapore og avslutte med espresso i kaffebaren hos Canada.
Ja, no nærmar det seg jul. Er det normalt å glede seg meir til to langturar i ANA F i januar enn jul no i desember?
God formiddag fra nesten OSL. I går kveld var sykkelføret usedvanlig vestlandsk. Med plussgrader og underkjølt asfalt. I dag har godværet som alltid finnes her vi Norges sivilisasjon flyttet seg vestover også ser jeg. Vi deler gjerne på sola Gratulerer med spennende destinasjon @oddA. Mye greie og billige hotell på den øya. Må kanskje booke et selv i løpet av dagen. God tur til @haifinn. Det ordner seg nok med Turkish også. @RoadKing sin smaking har inspirert en bestilling av @ValdresBjarne sitt øl. Det er jo tross at dobbel poeng snart og ingen grunn til ikke å ha litt juleøl klart til smaking. @holmen : Er det lite tøyvask og du kjeder deg går det rykter om at det skal vaskes tøy i heimen her også denne helgen. Riktig god tur hjem og på "den vanlige" runden @Nuvolari. Fint å ha litt faste planer. Feks har jeg fast barkrakk hos SQ på BKK. Neste besøk planlegges i februar. Da er vel tiden inne for å ringe SAS igjen. Kravet om besøk i Vietnam er kraftig stigende, og det finnes en greit flybare rute også. Ha en flott dag der ute
God ettermiddag fra Intercontinental Hua Hin. Kom frem hit litt tidligere i dag etter en tur med Thai fra London til Bangkok. Planen er å ligge rett ut her til mandag.
God formiddag fra gullstua på CPH, MR til SFO i helga. Avreist KRS-OSL KL 0700, Diamanten ordnet bytta av fly OSL-CPH fra kl 1355 til 0915, så jeg fikk bedre tid her på CPH Venter på SK935 i Plus, har lagt inn bud på oppgradering på returen fra SFO
@holmen Gratulerer. Selv hadde jeg Linus, en av de flinke på Tråden . Han finner det jeg vil ha. Men Married segments hos EVA gjør at jeg ikke får flyttet fra ICN-TPE til SGN-TPE. Så hva gjør man da?
God dag fra uvanlig regnfulle Bergen. Her har det nesten ikke regnet den siste måneden og flest soltimer har vi hatt, så trengte litt regn for å ikke tørke bort. Trenger ikke teller for LTG i appen etter å ha oppnådd det. Står ganske klart og tydelig at man er det.
Thanksgiving i United loungen i dag og da serveres det Thanksgiving kalkun. Meget bra nivå på maten i dag.