Torsdag med mulig hjemreise

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 26. okt 2023.

1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Cannes og bil på vei mot NCE.

Det blir Swiss til ZRH og videre til LJU. Usikker på om jeg orker hjemreise i kveld eller om det blir en overnatting i Slovenia.

Håper alle får en helt strålende dag!

Edit;

22 min kjøring tillater en loungekaffe på kontraktlounge.

SAS-kunder ønskes velkommen på denne måten;
    IMG_3737.jpeg

Last edited: 26. okt 2023
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,565
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tigerstaden.

Gratulerer til fruen som har holdt ut med meg i 15 år, hvor 12års bryllupsdag markeres i dag. Holde ut med en bonusnissen kan ikke være lett:p

Ha en strålende torsdag alle sammen, i morgen skal vi ut på en liten Halloween tur:)

3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Forus.
    Hjemreise til Oslo i ettermiddag og får nesten en fullverdig natt før jeg drar til sørlandet fredag morgen med antatt ankomst før soloppgang, så det betyr vel tidlig start. Frem til det skal det jobbes, jobbes, jobbes, føres litt reiseregning, jobbes litt mer og så er vel dagen over.

Ha en solid en!

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Starter her i dag, før det blir en tur til hovedstaden for å få en sprøyte. (Ikke på Plata)

Har brukt masse tid på å forberede meg på et møte i dag, og i går kveld ble det flyttet to uker frem. Plutselig har jeg "ledig" tid i dag, det er det nok noen andre som har lyst til å fylle med andre oppgaver. :rolleyes:

Ha en fin en!

5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Rakk ett frokoststopp på LX sin F lounge på AB.

IMG_3739.jpeg IMG_3738.jpeg

Fordelen med å stå opp i otta er at det er mange timer tilgjengelig. Om alt går som det skal i Ljubljana så skal jeg prøve å komme meg hjem i kveld selv om bookingen foreløpig sier fredag.

Edit; Alt gikk i orden, fikk booket om til 14:00 avgang fra LJU men med 6 timers connection i Frankfurt. Synes det var vel lenge så selv med bare 22 minutter fra landing til neste avgang tok jeg sjansen på å bli kjørt fra apron rett til neste gate. LH var flexible og lot meg bli med 16:00 til OSL og jeg var hjemme til barne-tv. Med så kort varsel så ble det ikke lastet mat så jeg fikk velge fra salgsmenyen;

IMG_3745.jpeg

Last edited: 27. okt 2023
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.

Det så deilig å kunne ligge i sengen en halvtime ekstra uten at det går utover arbeidstiden. Hjemmekontor burde vært normalen, noe som det dessverre ikke er der jeg jobber, dog heldigvis tillater de det om nødvendig.
    Skal snart begynne å se etter flybilletter fra Bodø og Trondheim til Amsterdam eller Düsseldorf for å gjøre som i år; ha hjemmekontor fra huset til mine foreldre, sammen med min sønn :)

Ha en flott torsdag!

7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    God hverdagstorsdag.

Bananen smakte veldig banan til havregrøten i dag. Det er vel det mest spennende som har skjedd så langt.

8. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Da er man endelig på andre siden av den første runden med covid her i huset. Deilig å se lyset igjen. T-1 til guttetur til en stugu i de svenske skoger med matglade kompiser. Det blir ikke noe veganertreff for å si det sånn. Det nærmeste man kommer luft under vingene blir vel å fly lavt over E18 på vei mot broderlandet. Ha en fin en!

Vegan_plane.jpg

9. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola hvor gamlekontoret er inntatt for møte(r), snart ferdig med første.
    Ellers telles det ned, har bare 4 arbeidsdager igjen i Bergen og litt hjemmekontorering så er årsverket for 2023 ferdig og resten av året fram til jul skal tilbringes på rundtur i Asia.
    Ha en strålende torsdag :)

Spielhaug, obay, Flymunda and 7 others like this.
  10. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

Her står det besøk hos partner etterfulgt av lønningspils med både nåværende og tidligere kolleger på programmet.

Neste flytur er 9 dager unna. Det kan fort endre seg.

Rscott, Flymunda, Berlioz and 4 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå solskinet i Sunnfjord. I dag har både min madamme og @Eddie47 sin madamme åremålsdag, so då har vi både gåve og fyrstekake i hus. Ytrefilet av hjort til middag litt seinare. Fyrst nokre teamsmøter.

The_Dude, obay, Eddie47 and 6 others like this.
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulasjoner til madammene!

Eddie47 and Sunnfjordingen like this.
  14. Kjetil L

Kjetil L Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,584
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra 1K på NH212.

20231026_184203.jpg

EndreD, Spielhaug, Wiolenze and 9 others like this.
  15. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag.

Måtte bite i gresset og akseptere granca i julen. Velger å instille meg på at det blir en fin tur. Unslapp i alle fall Puerto Rico, Playa Ingles og Maspalomas. Blir nok Bahia Feliz. Navidad i Feliz, altså.

Bestilte orginalt t/r med SAS, men etter noe videre søk kansellerte jeg og kjøpte tur med Norwegian og retur med SAS. Sparte 4k.

Det fine med Granca er faktisk luften, og sjansen for litt atlantisk vinterstorm.

EndreD, Spielhaug and Wiolenze like this.
  16. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    113
    Må bare spørre. Er du kurér?

17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, er nok ikke det. Er det en jobb, tenkte det var for de som reiste til Sør-Amerika på sponsede turer

anders82 liker dette
  18. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Det var vel noe snakk her på forum tidligere om kurerjobber. Og ikke de fra Sør-Amerika med hockeybagger, altså… ;)
    Airmates og Aircharter tror jeg ennå driver med sånt

19. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en jobb, ja. Individer som stort sett er på reise med objekter og dokumenter som må frem raskest og tryggest mulig.

Har en bekjent som har jobbet som dette - stort sett 300+ reisedøgn i året med mindre komponenter og dokumenter innen olje. Produksjonsstopp koster jo titusener hvert minutt.

Wiolenze liker dette
  20. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Er det mulig å kombinere med en "vanlig" jobb, eller må man være standby hele tiden?

Del denne siden