En grei nyanse er "De vil gjelde i alle situasjoner hvor det ikke kan sikres – meters avstand – feks i sikkerhetskontrollen.". Så man slipper å ha den på hele tiden.
Hvis noen kommer seg til Singapore (hører du @drsyk ?) så kan man etterhvert gå på en helt ny restaurant ... https://www.businessinsider.com/sin...irbus-a380-into-a-restaurant-2020-9?r=US&IR=T
Så (lite) folksomt som det har vært på OSL de siste gangene jeg har vært der så er det nesten godt gjort å komme nærmere folk enn en meter.
Sikkerhetskontrollen er det ofte ganske mye kø fortsatt alle ganger jeg har vært der iallefall. Antakelig enda mer nå som det er streik
God kveld fra Romsdalen Nydelig høstvær og full rulle på hjemmekontor. Ikke en god kombo men klarte å lure meg en tur ut etter jobb Ut over det så er det vel straks helg, og den bringer mer av godværet! Så lenge det ikke er noe nytt på reisefronten må en i hvert fall glede seg over lokale turer God kveld videre
God torsdag kveld fra Den Arktiske hovedstaden Idag har jeg vært en tur på Elkjøp som har tatt enda lenger tid enn først antatt. De ansatte der virket litt handlingslammet når den ansvarlige ikke var litt stede. Jeg spurte jo bare etter hvor jeg skulle sette opp endehyllen til Kenwood og hvor det nye Aktivitetsområde var men det kunne de ikke svare på... Ellers har jeg skrevet et arbeidskrav om folkeavstemninger i Norge. Jaja eller spørsmålet er formulert sånn: "Gjør rede for hva som menes med folkeavstemninger, og hva som gjør at det er en aktuell demokratimodell. Diskuter deretter følgende påstand: Folkeavstemninger har så store svakheter at de er lite aktuelle for bruk i norsk politikk." Ca. 1000 ord, det skal jeg ha helt ferdig klart til imorgen kl. 14:00 Så det blir bra Ellers har det ikke skjedd så mye her. Blir en liten jobbtur til Harstad imorgen og fredag neste uke blir det å fly igjen Så ha en videre flott torsdag alle sammen
God Fullmåne Torsdag Vært en fin dag her i dag, kan ikke klage på sol, 15 grader og en liten bris 1.okt. Har fått satt ut 8 krabbe/hummer teiner, så får jeg håpe de blir fylt med litt godsaker Gårsdagens forsyninger fra polet ble åpnet og medbrakt på jakt etter nordlys, men dessverre for mye skyer i går. Så da ente jeg opp med et stemningsbilde av Ona havn i stedet. God kveld folkens, helst uten noen varulver i nabolaget
God kveld fra hovedstaden. En grei arbeidsdag på hjemmekontoret i dag før man startet langhelgen, nå skal ikke jobbpcen åpnes før på tirsdag Blir litt høstferie på hytta med avreise i morgen tidlig, satser på at meterologen ikke treffer 100% med meldingen for den kunne tyde på en våt helg... I verste fall får man fyre i ovnen og holde varmen innendørs. God helg folkens
God kveld fra hovedstaden. Siden man ikke kan fly så får man spille spill om å fly. Evt å stoppe et fly fra å styrte.. Var ganske gøy faktisk.
God kveld fra Lufthansas «seating comfort»-lounge på EWR. De som klager på SAS’ serveringstilbud på OSL bør ikke besøke denne loungen; kun vann, chips og goldfish. Men man er velkommen til å stikke ut, kjøpe pølse og burger for så å ta dette med inn i loungen. SAS Lounge på EWR er stengt.
Nå skal jeg jo ikke skryte på meg å ha vært der mye i det siste, men begge gangene jeg har vært gjennom sikkerhetskontrollen i september har det vært maks 5 personer i kø
God(?) kveld fra Sunnmøre! Etter en travel dag på jobb, kan ettermiddagen oppsummeres med et tog som aldri dukka opp, et tog som bestemte seg for å snu halvveis til OSL, en taxisjåfør som ikke likte fastpris, en Operatunell full av bil, løping med munnbind, en dash-8 med teknisk feil, busstur på tarmac, en til dash-8 med teknisk feil, og en taxiregning på rolige 1762 kroner. Taxien tok i alle fall Amex. God natt.
Jeg la inn en bestilling her i går: https://www.shirtstore.no/nye-produ...MIhbDFqpKT7AIV0QJ7Ch2BtQqZEAQYAiABEgI5nfD_BwE Kanskje ikke det billigste, men med leveringstid på 2-6 dager så kan jeg leve med det.