Dere gutta som treffer de høye herrer fra SAS på lunsjer og den slags, kanskje spørre dem om ikke de skal etablere en lounge etter passkontrollen på E piren, den er vel å regne som en ren SAS pir?
Interessant detalj (noe skal man jo bry seg om) Sikkerhetsvideoen har engelsk vokal og tekst første visning. Så vises den igjen, denne gang uten vokal, men med norsk! tekst. Jeg ville forventet dansk, evt svensk. Så undres jeg, er norsk valgt fordi man tenker det blir best forstått av alle tre land eller fordi vi nordmenn trenger det mest
God ettermiddag fra vest! Strålende sol og skikkelig påskestemning, herlig. Så denne artigkaren på flyplassen idag: For oss flynerder, så er registreringen D-BEER festlig Skal finne frem et lammelår som skal grilles i morgen, og så blir det straks helg!
God formiddag fra Las Vegas, hvor det er meldt opp mot 35 grader i dag. Mye folk og høy alkoholføring her i forbindelse med March Madness. Skal avslutte oppholdet med to gratis netter på Circa, hvor en booth på Stadium Swim går for 7500 USD minimum spend pr. halve dag gjennom helga. Ville tilstander. Her er planen pokerturnering, og hvis denne går dårlig ser jeg det finnes rimelige billetter til Golden Knights mot Boston Bruins i kveld. Fikk forøvrig flott utsikt ut av CPH ombord i A359-en til SAS i går.
Da var man vel ankommet SFO. Et tips til andre som skal bruke MPC her (vet ikke om det er sagt før): SAS sier de lander på terminal I, i MPC appen tilbys bare terminal A og G som alternativer. A er riktig valg. Dessuten, når du nærmer deg immigrasjon, så får du først ikke skilt til MPC, men Mobile Passport Control. Det er naturlig nok samme greia.
Så @holmen skrøt av å ha tømt to flasker Champagne, halvveis ut i reisen etter et glass Champagne, to glass rødvin og en whisky spurte purser om jeg var sikker på at jeg tålte det da jeg ba om en GT… @Eddie47 , du skulle vært der og lekset opp for ham. Helt utrolig spørsmål, jeg leste bok og var på ingen måte til sjenanse.
United har tatt til vettet og kuttet ut haugen med boardinggrupper. Nå er det bare 1 og 2. Morsomt da, at nå har SAS kommet med en serie.
Immigrasjon var forøvrig flawless. Fra døra ble åpnet til jeg var airside igjen for fly videre til SD tok det 14 minutter En snedig detalj, hvis du går ut fra bagasjebåndet for å bli værende i San Francisco, så må du gjennom toll og deklarasjon. Går du imidlertid på connections (innenlands) er det ingenting. Amerikanere er merkelige dyr…