Siste arbeidsdag før Tokyo, blir nok en lang en! Fikk en hyggelig epost fra SAS i går, poengoppgradering var gått igjennom. Skuffelsen var desto større da jeg skulle sjekke inn og velge sete, det var ingen ledige dobbeltseter. Må vi virkelig splitte opp reisefølget? Håper det kan fikses på flyplassen.
God morgen fra Trondheim Jobber steinhardt mot månedsavslutning -i ettermiddag blir det barnebursdag for alle penga , da eldstemann er 5 år idag. Ha en god en alle sammen, med eller uten kake
I dag så jeg en sommerfugl. Det var merkelig. Ha en fin dag du også, med små eller store ting på gang
God formiddag fra det Tønsbergske! Hadde en aldeles fantastisk burgeropplevelse på Kverneriet her i byen i går. Beste burger ever! Og så hadde de over 100 ulike øl å velge i. Blir ikke feil det. Så var det feiringen av bilbyttet. Nå går straks turen ut for å hente den nye bruktbilen og så kjøre hjem til Krsand. Hu hei....
Sannelig er det torsdag og for en dag det har blitt! I natt klokka 03:09 ble jeg nemlig pappa til ei fantastisk lita jente som nå bare gleder seg til å bli en liten globetrotter PS! Alt står bra til med alle sammen