Torsdag og er flott vær på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. mai 2020.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Når planlegger du å reise? Og tror du at du får reist? Sitter på F til Tokyo i november selv..
     
  2. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld, også her kan man nå kalle det fra solkysten:
    TorsdagSolkysten.jpg
    Dagens siste arbeidsgjøremål er unnagjort; kalt inn til kick-off møte i neste uke.

    Har tenkt masse på ferien og lurer nå på om jeg skal delvis tilbringe den på "landet" samt delvis på balkongen hvis pent vær og gjøre minst mulig og spare cash til en bedre ferie når dette Corona greiene engang slutter å plage oss like mye som per i dag. Men samtidig har jeg veldig lyst å fly litt igjen, men så stusselig det er nå da med maske og ikke engang en god gammeldags SAS kaffi å oppdrive underveis.

    Ja ja, det beste hadde nå vært om det ble åpnet for besøk til noen Nordiske land (les:Danmark), og at Widerøe hadde restartet ruten fra HAU til CPH, og jeg ihvertfall kunne tatt noen dager i min favorittby i Norden. Skjer vel ikke.

    Vurderer også å kjøre en tur nordover til traktene rundt Loen, overnattet på Alexandra der for mange år siden, og fikk noen delvis brukbare priser opp der, noen som har vært det i det siste, er det bra (nok)?

    Ha en fin kveld og nyt langhelgen som starter i morgen.
     
    Avixlo, Eddie47, drsyk and 4 others like this.
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,741
    Likes mottatt:
    21,936
    Bonuspoeng:
    293
    I september. Har også NH F til Tokyo i oktober.
     
    holmen liker dette

Del denne siden