God morgen fra «paradiset» i Østen! Lørdag morgen når de fleste av dere sover skal vi fly herfra med Thai Lion Air SL133 til BKK .. Så blir det Carlton noen dager .. Men først kaffe og mageregulerende på terrassen før vi beveger oss ut i dagen .. Godt det er helg!
God morgen fra litt lenger øst, Ceylon. Her er døgnet blitt bare kaos. Sov lokal tid 21-02 (norsk tid 16.30-21.30), våknet og jobbet noen timer og nå frokost. Å snu døgnet går normalt ganske greit, men å skulle drive transfer på flyplasser på natten fungerer ikke. Flyplassen i Bangalore er imidlertid fin. Fint NAV og får å komme ut til de ulike gateområdene går man ut (under tak) gjennom en form for hage.
God morgen fra Oslo vest. Kino med kollegaer i går. Nr.24, den var meget bra. Siden jeg selv har familie fra motstandsbevegelsen, gjorde den sikkert litt sterke inntrykk på meg, en alle andre. Det ble popcorn, brus og en gulerot Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
God morgen fra Istanbul. Her skal det bli storm i løpet av dagen så det er vel bare å komme seg videre.
God morgen fra Sølvbyen. Mørkt og minus 10. Ingen bilder av grønne vekster i varme omgivelser. Men med ca en måned til sola snur, som vi feilaktig sier, kan det kanskje forandre seg? Ha en fin og optimistisk dag!
God morgon i forkant av ei flyreise! Livet er fint og no skal ein sanneleg ut å fly! Det er så mykje positivitet her no at ein blir rett uvel! Kan hende skal eg snekra saman eit reisebrev? Ha ein fin-fin torsdag, godtfolk!