God tidlig morgen fra tåkehavet i verden evige hovedstad : Oslo. I dag er det den årlige internasjonale trafikkontroll dagen. Så alt mannskap skal være ute og sjekke at du og jeg kommer 5 min senere frem. Og bra er kanskje det. Det betyr også at trafikkskiltene får litt ekstra fokus på vei til innlandet etter jobb i dag.
Morn fra kontoret i Oslo. Første epost og jeg har bare lyst til å svare med denne Men la gå. Snart helg og snart neste flytur. Coviden begynner å slippe taket, og jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd uten vaksine.. Ha det kjekt
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er det fullstendig skoddefritt: Gårsdagen gjekk med til lett optimalisering av flyturar (fann billegare billettar og betre ruter), så det gjorde godt for bonus- og reisefeberen. Ha ein fin-fin dag, gode medforumistar!
God morgen fra CPH En strålende morgen her og det er nesten så man får sommervibber. Er utrolig glad for at jeg valgte å fly ned i går kveld og få en skikkelig god natts søvn, i stedet for 06 flyet fra OSL som jeg ofte har valgt. Da fikk det ikke hjelpe at det ble 5. natt på rad i en ny seng Nå er det ventetid for terminalbussen som skal ta meg til leiebilsenteret, før det blir en liten turné på Sjælland og så 19:20 flyet hjem igjen Ha en strålende en
Første arbeidsdag. Trøtt, lei og kjipt med bukse og ikke shorts Dagen er full av møter og bortekontor. Blæh. Men det kommer seg sikkert Ha en bedre torsdag enn meg
God morgen fra Sølvbyen. I dag tror jeg at jeg blir gardinslave, våren skal visstnok på plass. Reiselysten stiger, og nå viser igjen Appen fem reiser jevnt spredd over seks måneder. Alle er billettert, og i standmessig klasse. Første avgang om tre dager. Ha en fin vårdag!
God morgen fra tåkete østfold. Skal rulle innover mot Ski og deretter tog til Oslo så det blir bortekontor i dag. Håper alle får en fin dag.
God formiddag fra kontoret på Lørenskog. Nok en gang har jeg fått poeng etter de nye satsene for en tur som ble booket før jul, så nok en gang har jeg sendt mail til diamantmailen. Vil jo ha de satsene som var da jeg booket, satser på at det er Elbjörg som tar saken denne gangen også. T-2 til Sumo, T-7 til Budapest.
God formiddag fra CPH her også, som @Arvid2063 . Jeg tok derimot en natt ekstra i byen og er allerede på vei hjem med SK1458, så nå blir det langhelg med hjemmekontor. Edit; pushback er unnagjort. Men traktoren som gjorde den oppgaven sitter fast i flyet så her sitter vi å henger en stund til.
God formiddag fra lenestolen. Formen er blæh. Ute er det tåke, men solen jobber hardt for å komme gjennom. Den klarer det nok snart! Har lyst til å sette meg foran PCen og se om jeg kan optimalisere noen av reisene som er booket fremover, men jeg orker ikke. Så det må bety at formen er under pari. Ha en friskere torsdag!
Gardinslave: En som bærer vårgardinene til og vintergardinene fra …. (de skal sikkert vaskes også) Gardist er noe ganske annet.
Folk og folk . . . Vi gjør det. Men vi kjenner også noen som ikke har gardiner i det hele tatt. F.eks våre sønner . . .
Og jeg som trodde min mor var over gjennomsnittet glad i å ommøblere, og pynte, og kjøpe nye ting. Gardiner har hun aldri byttet etter sesong. Vi har heller ikke gardiner.