God Morgen fra Holiday Inn Sofia. OK hotel, dårlig plassering. Men oppgradert til "Apartment" så kan vel ikke klage. Skal fly SOF-VIE-BUD med OS, 3 timer i VIE. Noen som har loungetips?
Hallo fra Dubai! Det er helg og sola skinner. Kun 4 dager til på jobb så er det 14 dager fri. Woo hoo! Ha en flott dag!
Hallo fra Oslo! Sola skinner, men det er ikke kjempevarmt ennå. I morgen går jeg ut av døren på kontoret for siste gang etter 6 år. Det blir rart. Men, nye muligheter og utfordringer venter! Kos dere i sola!
Hilsen fra Bergen! Kaldt og overskyet er vell ikke noe nytt? Har søkt på jobben om å få et Travel Pass årskort, så får bare håpe på det beste.
Flott! Holiday Inn er flinke til å oppgradere. Jeg har flere bestillinger på HI i USA liggende klare, og alle er oppgradert. Til og med den jeg gjorde i oktober. Sist bodde jeg i San Antonio og fikk noe som absolutt var en leilighet. Kos deg! For meg er stikkordet: 62K God torsdag!
Loungen i sofia er ikke mye å skryte av. Snacks og øl, men ikke noe å spise seg mett på. I Wien har austrian en brukbar senator lounge. Der har de en middagsbuffet som er helt ok.
Har akkurat funnet ut av toget står i helgen, så det er buss til OSL på søndag morgen. Det var strek i regningen. Kanskje Uber har tilbud
Da er snart dag tre som fulltids pleiehjelp her i huset over og nå går det heldigvis rette veien med jentene mine. Så i løpet av helga bør det være muligheter for far i huset å få litt alenetid også Ha en fortsatt god kveld!