Da er det Tango. Eller skal vi si Q for Quebec? Q-suites venter i kveld. I går kveld ble denne servert complimentary til bursdagsmarkering; Ellers er IC et hotell med ting på stell. Eksempeldetalj med innendørs og utendørsslippers også for barna (et par i bruk); Ha en god T!
God torsdag fra Sølvbyen. Her er det T for Terrasse og Tøfler, og for eineTasse Kaffee. Mao ikke så eksotisk, men med terrassevarmeren i gang, to planter fra Mester Grønn og evne til å nyte nuet går det bra likevel. Ha en frisk og fin dag!
God morgen fra solkysten.. Dagen for starten på helbredelsen .. T for narkose T for operasjon T for 9 mnd med opptrening Det vil helst gå bra ..det er godt vær i alle fall, men vet ikke helsevesenet at fremmøte kl 07:15 er midt på natten for folk med helg hele uken?
God torsdag fra OSL nå godt plassert på LH sete 5d blokkert midt sete med Ca 25 min forsinkelse. Kan godt si det var kaos og vi hadde vel Ca 5 min før boarding stengte til vi fikk sjekket in bagasjen! En Sas ansatt begynte å ta LH passasjerer så 2 ansatte og tilslutt 3 skranker gikk fra SAS til LH, kaos ja! Den kjente parkerings plassen var stengt(dårlig forarbeid fra meg) Covid testene var neg og vi slapp igjennom! Munnbind, Bose/Sony, pass og 4 Pax klar for avreise! FRA neste stopp på gjensyn PS reisefeber’n står i 37,9 grader, og er svært klar for FERIE MODUS med endel bobler
Lykke til @Eddie47! satser på at kollegene på feil side av fjellet har lest seg opp på propofol og fentanyl og hvilke av pasientene som skal opereres for hva. Det pleier å gå bra
Gooooood bedring @Eddie47 du er i de beste hender! Bare å sove igjennom prosedyren som er tilsvarende lik det å skifte undertøy eller kjøre bil for kirurgene og teamet rundt dem, dvs hverdagskost! Ut kommer du som en bedre utgave av deg selv igjen
God morgen fra hjemmekontoret. Knallblå himmel i dag, få møter på planen. Jo, dette blir en fin dag. Mangler inspirasjon til frokost i dag, satser på brunsj tenker jeg. Egentlig veldig greit med en begivenhetsfattig dag i ny og ne. Ha en fin en
God morgen fra Sas innlands loungen. I dag skal jeg for første gang siden vinterferien 2020 krysse den magiske inngangen til utlands. Nettopp avbestilt back up billettene til Stockholm og nyter havregrøt med litt ekstra sukker&kanel før jeg skal opp for et pling Ha en fortreffelig torsdag flotte forum A320, appen lurte meg ikke denne gang.
Mornings fra Asker og by popular demand (@Kristian) har jeg laget en liten tråd med oppsummering fra gårsdagens flyr-tur med Flyr. Planen om sykkeløkt 5.40 ble rett og slett avlyst til fordel for litt mer søvn. I ettermiddag er det Bislett Games. Ha det kjekt
God morgen fra Oslo. Ble hjemmekontor i dag, greit det siden det er helg snart. Så blir å ta unna det man har liggende ulest i Outlook, før ett par Teams-møter i ettermiddag. Utover det, gudene vet. Tiden vil vise hva en eventuelt finner på.. Ha en oppegående torsdag!
God formiddag fra Porsgrunn. Kona begynte ferien i dag. Blei champis og sjømat i går for en liten feiring. I dag er det pakking på høyt nivå. T-1 avreise Risør. 14 dagers klesskift + diverse må i kofferter/bager. Godt man har "folk" til å pakke for seg God juli
God morgen fra Østbanehallen! Rakk såvidt frokosten, men det gikk. Har også fått kaffe, så nå er jeg en happy camper. Ferien har jo begynt, jeg skal ikke på jobb før midt i august. Finfin flytur med @OttoL og @KnutArild i går. Både opp og ned til Tromsø. Det var litt nedtur å reise fra sol og sommer i Oslo til 9 grader og overskyet i Tromsø. Men, vi skulle ikke være ute, og vi skulle jo straks tilbake igjen. Siden jeg er på storbyferie, så skal jeg drikke kaffe latte med et par kompiser, mens vi planlegger hva vi skal gjøre på Island i september. Nyt torsdagen!
Basert på det ene bildet kan jeg med barcode via lh.com: Se fullt navn på alle fire reisende og deres EuroBonus nummer. Se reiserute, billettnummer og prisen betalt. Siste 4 siffer kortnummer. Se din epost og mobilnummer, kunne endre disse. Rebooke returen eller kansellere billetten og be om refund. Om det var en tur der APIS var brukt; se passinfo, fødselsdato, visum og adresse. Greit for folk å huske dette når man legger ut bilder online.
God føremiddag frå Sunnfjord. I dag er eldstemann heime frå barnehagen. Trasig med allergi no om sommaren. God reise til @drsyk og lukke til med operasjon og opptrening til @Eddie47.
God torsdag! Godt å se at folk er på vei ut i verden igjen, misunner dere! I dag tikket det inn de 4 siste flyvningene jeg trengte, så nå kan jeg endelig skryte på meg EBG-status (Snart) god helg! (Vet noen når bolleloungen på Flesland åpner igjen???)