Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 06. mai 2021.

Tags:
  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,742
    Likes mottatt:
    8,291
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag morgen fra Den Arktiske hovedstaden
    Straks skal jeg busse ut til flyplassen for å hente leiebil for idag står Harstad og Narvik på programmet.

    Ellers er det ikke mye å melde så jeg ønsker alle her en flott torsdag
     
    Earl, Calling, SayWhat and 15 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,871
    Likes mottatt:
    12,553
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. En gråaktig dag, vesentlig bedre enn gårsdagens snøvær.
    Vi hører nå til blant de heldige som ikke frarådes unødvendige og bortkastede reiser i Norge. Ei heller skal vi telles om vi fant på å besøke noen. Er jeg egentlig glad for å ikke telle med lenger? Absolutt!
    Ha en frisk og usummarisk dag!
     
    Last edited: 06. mai 2021
    Earl, SayWhat, Flyrlavt and 13 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Her har livet vendt tilbake til eit meir normalt format: Gåvesølvbikkjene er kasta ut og pandionkatten er tilbake. Tunfisk og nødproviant (les: tørrfôr) er servert. Dette overgår kva alle SAS-lounger er i stand til å tilby, så eg er ganske fornøgd med eigen innsats :rolleyes::D

    Her leflar eg med (kjettarske?) tankar om ein aldri så liten skitur. Føret er slett ikkje så altfor ille :)

    Vel-vel, ha ein fin dag, folkens!
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Kongeriket ligger for Eders føtter! Blir reiseplanleggingen edruelig etter så lang tids avholdenhet? Undertegnede spør for en venn... Kremt...
     
    SayWhat, Flyrlavt, LN-FHU and 8 others like this.
  5. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Må gratulere innbyggerene med ny smitterekord siste døgn. Etter 15 måneder pandemi, tok vi endelig rekorden:mad:
    Nå skal vel restaurantene atter en gang stenges, etter å hatt åpent i en uke?
    Nuvel-
    Ha en rekordfri dag.
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.

    Snart klart for litt Sumo med litt sprudlende, nå er resten opp til Oslo :)

    Pønsker på om det blir Spania eller et annet varmere sted i Europa, fruen er ikke vaksinert, men står på listen, vi er dessverre ikke en av dem som vaksinerer sine egne fremfor de i risikogruppen, slik det har blitt praktisert enkelte steder i verden, MEN hadde vi hatt en F LH, SQ,TG i nærmeste fremtiden, kan jeg ikke love noe som helst :D

    Ha en super dag folkens.
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 14 others like this.
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,871
    Likes mottatt:
    12,553
    Bonuspoeng:
    183
    En berusende følelse kjennes oftest best om man samtidig er litt edruelig! Nå blir liggende planer realisert, inkl multejakt i det aust-finnmarkske.
     
    Flyrlavt, LN-FHU, holmen and 3 others like this.
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Sol idag faktisk, sykkel til jobben og alt er bare velstand. Prøvekjøring av ny bil forestående, blir vel signering av kontrakt også tenker jeg....

    Ha en trøndersk torsdag :D:D:D
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 12 others like this.
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Det rapporteres at enkelte multeplanter enn så lenge er beskyttet av en god halvmeter snø. Ny rapport avgis nærmere jaktsesongen :)
     
    oalex, Earl, SayWhat and 7 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, flott vær ute!
    Det regner ikke, litt vått på asfalten .. det blir en flott dag .,
    Gleder med til tirsdag for da teller heller jeg ikke med lenger slik som @Berlioz og verden åpner seg ..
    B00A5B7F-09B8-4A85-A9B7-6A8C3C5DB31D.jpeg
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 12 others like this.
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,965
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!

    Fruen har time for stikk nr 2 i ettermiddag, som betyr at hun får en del flere friheter enn meg. Jeg lurer veldig på når det blir min tur for første stikk, sikkert først i juli. Men uansett, bare jeg er fullvaksinert i god nok tid før høstferien, så er det "fare for" at det kan bli F tur til ANA.

    Ellers skal jeg dra Amexkortet for over 50kNOK i dag, så det genererer en innenriks flybillett, samt 1/3 nærmere CT på bare en varelinje, hurra!

    Ha en flott dag dere! :)
     
    Avixlo, Earl, Flyrlavt and 11 others like this.
  12. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,774
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

    I går hadde vi et stort webinar på jobben og der var bl.a. Stephen Squeri guest. Stephen er CEO for American Express, og han skrøt veldig av hvor fremoverlente de var på bruk av teknologi, bl.a. kunstig intelligens og maskinlæring til kredittsjekker. Mulig noen av leserne på dette forumet ikke nødvendigvis vil trekke fram Amex som bestemann i klassen på ny teknologi...

    upload_2021-5-6_8-59-10.png
     
    Upsaker, Avixlo, Earl and 16 others like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,762
    Likes mottatt:
    57,028
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen! (formiddag, kanskje?)
    Solen skinner, i motsetning til snøværet i går.
    Relativt rolig dag på jobb, så jeg sitter (selvfølgelig) og kikker litt på flyruter i Norge. Det er jo ikke noe særlig håp om at jeg kommer meg ut av landet før langt utpå høsten..

    Nyt torsdagen!
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 10 others like this.
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,875
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske!
    Gjemmekontor i dag. Regnet har endelig gitt seg etter et par dager ( Men det var faktisk velkommen, det var blitt lovlig tørt).

    Det har tydeligvis vært en stri hekkesesong for de lokale grågjessene som beiter i hagen. Ett par uten unger, og ett par med kun tre dunnøster. (De pleier å klekke 5-6,og få et par-tre frem til flyvedyktig alder).

    Interesasant utvikling med vaksinepass og muligheter for reising, men jeg har en litt uggen følelse av at det kanskje blir utviklingen i resten av verden som blir "begrensende faktor".
    Vi får håpe det beste.

    Litt "ekstravagante" valg av billetter i 4x perioden har gitt rask kvalifisering til gull. Six down and four to go på vei mot LTG. Med mindre jobben plutselig skulle finne på å sende meg på en omfattende reise, tror jeg ikke jeg gidder å blø for å kare meg videre til diamant. I mye av resten av 4x-perioden blir jeg desssuten opptatt med feltarbeid. Trøsten får være at det gir ekstra kronasje, og ikke minst: rikelig med avspasering -som gir meg stor frihet mhp reising.

    De beste ønsker for at køen går raskt for de uvaksinerte!
     
    Last edited: 06. mai 2021
    Avixlo, Earl, Sunnfjordingen and 11 others like this.
  15. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

    Sol i dag også! Det må feires litt med sushi! Sabrura har åpnet i byen, kanskje ikke helt på nivå med Sumo, men det må testes :)

    Planlegger en ny flyreise for å besøke gamlemor i familien. Hun nå er ferdig vaksinert og (mer enn) klar for besøk. Passer fint med 4x kampanjen, så har jeg sikret gull på to flyreiser faktisk :D

    Ha en forrykende god torsdag!
     
    Last edited: 06. mai 2021
    Avixlo, Earl, Sunnfjordingen and 11 others like this.
  16. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,440
    Likes mottatt:
    34,233
    Bonuspoeng:
    293
    Våren stikker nesen fram igjen fra vinterkulden. Hyggelig det:)

    Som russerne sier: hvis sjefen leker at han betaler, leker vi at vi jobber.

    Nå er det straks helg og kanskje kanskje utvidede muligheter for Amex omsetning.
     
    Avixlo, Earl, Points4Fun and 13 others like this.
  17. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God lunsj fra kontoret! Nye SAS-sidene er jaggu bra greier. Skulle brukt pausen på å bestille et par billetter, men siden kneler jo ved den minste berøring. Ja, ja jeg fikk da kjøpt meg opp til Fly Premium så litt penger fikk de da skvist ut av meg uansett :p
     
    Avixlo, Earl, Berlioz and 11 others like this.
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag. Når gleden over langdistanseflygning i de eleverte klasser glimrer med sitt fravær på 2 året, er det greit at hverdagen kan by på litt godsaker :)
    5B1965E3-8209-4920-BBD8-EBB9A885E7CD.jpeg
     
    Avixlo, Earl, Berlioz and 11 others like this.
  19. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    1,202
    Bonuspoeng:
    93
    Det er torsdag, butikker og sentre er åpne igjen og jeg blir overrasket om dette kommer til å gå særlig bra. Virker som om folk bryr seg generelt ganske lite om disse begrensningene/rådene/forutsetningene for åpning. vi får krysse fingrene og satse på at det går bra.

    MEN, amex får bein å gå på! innom vinmonopolet for å kjøpe gavekort som så ble brukt for å betale på nett (hjemlevering dessverre ute av drift frem til høsten), senere til coop bygg for diverse varer for terrasse og "snekkerbod", før norgesgruppen skal få et møte med samme kort ;)

    fortsatt god torsdag :)
     
    Avixlo, LN-FHU, Earl and 9 others like this.
  20. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,810
    Likes mottatt:
    7,655
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag! Her benyttes dagen til CV pussing og vente på at forhandler skal ringe meg en dato for når min IONIQ 5 kommer :(

    Fikk hentekode på posten idag.. SQ34... Måtte være ett flight nr ja.. SIN-SFO :D
     
    Kristian, Avixlo, LN-FHU and 5 others like this.

Del denne siden