God morgen på vei til hq. Må søke ly for en liten skur yr ikke fant i sin prognose... Håper jeg ikke må blomstre her for lenge, da står valget mellom Alaise eller Kino Ha en fin torsdag alle IF-ere
God morgen fra sykesengen. Ikke i form så tok dagen på hjemmekontor. Skal vel helst være hjemme når en er dårlig for ikke å smitte kollegaer? Fikk bestilt billetter til Bahrain F1 Grand Prix i går. Bestilte fra den offisielle nettsiden. Men jeg er overrasket over hvor lite profesjonell teksten i mailen er: Ja, ja. Jeg kommer vel inn Ha en flott torsdag, med eller uten dårlig skrevet mail!
Morn fra kontoret. Her braker bryggerifestivalen løs på torget i ettermiddag. Har ikke tenkt meg en tur innom i år, men det kan hende jeg endrer mening. Videre er det lite å melde egentlig, så jeg får ønsker dere en finfin dag
Morn frå heimekontoret, stille og roleg etter ein ekstrem jobbeperiode i vår. Jobbing med dokumentasjon. T-29 til KTM og årets eventyr Men først jobbtur til Bergen og ei helg i Oslo. Eg likar telt utsikten til @kjeeli ein sjølv må komme seg ut i ettermiddag og samle 1000høgdemeter i beina.
God ettermiddag fra Tokyo. Det fine og varme været fortsetter. Vi er i Sky Tree nå og venter på festivalen ved tårnet skal begynne.
God formiddag fra Porsgrunn. Fikk solgt inn ideen om hvorfor det kan være gøy med en 50 timers tur til Washington. Så da fikk jeg bestilt biz tur til kameraten min også. Han hadde endel flypoeng tjent via jobb, som han ikke hadde noen plan for å bruke. Bolaget A350-900 t/r cph-iad. 26 timer i byen, så hjem. T-31, nå med reisefølge. Ha en sosial torsdag
God formiddag fra Oslo! Her vennes en sakte til norsk døgnrytme igjen. Protips: Ikke gulp nedpå sovetabletter mot jetlag på morgenen i den tro at det er antibiotikakuren mot infeksjon pådratt av kutt fra koraller, kan bidra til litt uheldig formkurve (tipser på vegne av "en venn" )
God kveld fra Tokyo! Skal straks ut og fange litt middag. Tror ikke jeg kommer til å gå så langt i varmen.
Hilser fra hjemmekontoret! Og kontoret er kun et par hundre meter fra en Norway Cup-stadion, så dagen har vært akkompangnert av stadige jubelbrøl. Det har blitt satt pris på, for jobben har vært slitsom i dag.Vel, vel, kun noen timer igjen, og det går jo mot helg! God torsdag videre, om ettermiddagens/kveldens kalorier skal fanges, shaves eller sankes!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Ute skin sola meda eg sit inne på heimekontoret. På bortekontoret er stort sett alle på ferie, so då blir det heller ein del heimekontor. Kløen i bookingfinger'n er der framleis. På høg tid å få booka seg haustferie. Neste flytur i appen er ikkje før i januar. Den går til Tokyo i ANA F, og når eg ser @bombusfervidus og @holmen sine postar og reisebrev blir ikkje reiselysten noko svakare. Lurer på kva madammen seier når ho får vite at eg skal dit og vere i 1,5 dag. Det er ho og venninegjengen sit draumereisemål. Mykje kakling om Tokyo når dei samlast og kva reismål som er gode å kombinere med ein tur dit.
Ny cava i stova. Helt grei Cava. Litt mindre bitterhet enn den forrige. Når kommer pølsene? Har stått sennep på bordet ganske lenge nå. K
God ettermiddag frå trønderske fjordstrøk! Her er moltebærfangsten unnagjort for i dag og no skal ein slita på terrassemøblementet. Lønsjen vart inntatt ein stad med utsikt: Ha ein brillefin dag, folkens
Hehe. Ungane er framleis for viltre til at det er tilrådeleg å la bestemora passe på dei over ei vekes tid.
Rakk en siste fjelltur med 2 topper Utsikt mot Tyin vannet fra første toppen Utsikt mot Eidsbugarden og Bygdin fra stopp nr 2 Før vi avsluttet årets roadtrip med å kjøre tilbake til Oslo. Utrolig nok klarte 40kw batteribilen 28 mil uten lading underveis. Hadde igjen 10% når den ble parkert. Hele reiseruten Har hatt en fin fin tur, fått sett mange nye steder i landet vårt. Hvert heldige med været mesteparten av tiden.