Mornings fra Bergen. Ikke akkurat sommerfølelse i dag, men en får slepe seg til kontoret en rask tur før snuten vendes mot Sunnmøre og Ålebyen. En god dag ønskes alle reisenymfer.
God kveld fra LAX. Venter på AV89 og boarding, som forhåpentligvis begynner snart. Klar for å konke ut og få 7 timer sammenhengende søvn.
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner, men måtte ha på genser i dag. Det var under 10 grader(!). Snart helg!
God morgen fra Trondheim Her skinner solen til en forandring, men det kan ikke akkurat kalles sommervær....6,4 grader på morran idag... Ha en trivelig torsdag
Hei og hopp fra Buskeruds jazzby. Eks-forloveden sier vi har bryllupsdag idag. Hvordan er det mulig ? (Ingen flyvninger på en stund ennå, så vi prøver å avlede med annen unyttig info.)
....Eks-forloveden og bryllupsdag ..... Den mindre snille varianten er : "Og her, hils på min kommende eks-kone" .....
God formiddag! Akkurat vært på The Loft i BRU, og sitter på flyet til Toronto for videre til Mia. Blir godt å komme seg ned til varmen i Florida. Noen med erfaring fra lounge i Toronto?
Når du skal vidare til USA må du i utgangspunktet nytte Maple Leaf Loungen som ligg i 4. etasje på Terminal 1, node F. Vi var berre innom 20 minutt sist, sovidt eg hugsar var den heilt kurant men ikkje mykje å skriva heim om. Loungen ein nyttar når ein skal vekk frå USA meiner eg var betre.
God morgen. Her blir det en liten tur til Bergen, for å venne meg av været som har vært i Oslo i det siste. SAS har også klart å registrert alle segment utenom to stykker. Litt kjipt når det ser slikt ut på EB-kontoen:
Satt på en episode av Atlanta (de hadde hele sesong 1, kudos), så 15 minutter av den og sov resten av turen. Behagelige seter og stille fly er vel egentlig det eneste jeg kan si om flyturen.
Hehe, den kommer. Har hatt det relativt travelt de siste ukene, så liten tid til overs. Men den som venter på noe godt osv. (venter muligens forgjeves i dette tilfellet).