Torsdagen er i gang....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. aug 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ...og vi snakker om at den i allefall i hovedstaden vaskes i gang. Snakk om regnvær!!!! Nå venter en tur til bryggekontoret før det blir litt hjemmekontor og kvelden avsluttes med hagefest hos en hotelleier. Ha en herlig torsdag!
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag! Gjemmekontor, dvs. jeg skal lese et par mail og se om jeg får tak i en ebok, og det er vel det. Helt kurant.

    image.jpg
     
    Last edited: 27. aug 2015
    MadsVaHa, Stig-Roger, Ruby and 2 others like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Finnsnes, her har vi feiende flott vær, noe som har vedvart helt siden vi kom. Snakk om å treffe blink. I går fikk vi åpnet opp en messebar hvor alt øl kostet 40,- uansett type eller størrelse, så dagen endte godt.
    Nå nermer det seg hjemreise og godt er det. For en blir litt sliten av slike turer som dette.
    Ha en hærlig torsdag :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Bergen. Thon Budget overrasket stort med å tilby en frokost som var helt på høyden av andre, manglet bare bacon. Hadde det ikke vært for at busslasten med kinesere ikke skjønte konseptet med formfett i vaffeljernet, hadde det blitt vafler også.
     
  5. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Første gang på en uke jeg kan si God Morgen og at det faktisk er morgen!

    Fortsatt fra Lørenskog....
     
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Masse regn helt i sør i natt.
    Hvor ble vannet av?
    Så foreløpig: god morgen!
    :)
     
  7. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Hellas. Sitter ute på terrassen og drikker min kaffe. Kl er nå ca 08, det er allerede 32 varmegrader, og dumme meg har sagt ja til å kjøre inn til Thessaloniki for å shoppe "litt" . Dette pga at returen hjem til Norge går 1 sept. Alt må derfor være iorden, var beskjeden jeg fikk ☕️☕️☕️. Dere andre ønsker jeg en god dag.....
     
  8. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ser ut til å bli en helt vanlig dag i dag, bortsett fra at jeg har invitert meg selv på middag hos mamma :rolleyes: Pannekaker og hjemmelaget blåbærsyltetøy :D
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Her gleder vi oss til Trøndelags stolthet skal bli klar for EL ikveld. Neste år går vi for CL :).
     
  10. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Kald, men ikke så aller verst morgen fra Alta. La meg igår med litt skuring i halsen og våknet med fullblåst forkjølelse. Hiver inn på med paracet, så går arbeidsdagen unna. Satser på å kvitte meg med den innen helga, da er det dåp for en liten nevø som kom tidligere i sommer.

    Ha en frisk dag! :)
     
  11. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Ullensaker. Sitter spent og venter på om BA følger sine "error fare thursdays" og ellers er det bare at vente til SAS kommer med sine now or never tilbud. Ha en fin torsdag alle sammen
     
  12. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Klar for en normal arbeidsdag fra kontoret på OSL før det blir OSL-FRA-MAD med LH på C. Lang dag med ankomst MAD 23:30
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Guten mårning fra det Kielske.
    Smooth crossing fra det Osloske med overskyet og regn hele veien. Godt man ikke var på tur for å sole seg.....
    Men jeg kjente i går at en forkjøelse var på vei, og den har sannelig eksplodert i løpet av går kveld og natt. Har vel svettet ut hele senga og bare ligget og vridd meg.
    Men en god forretningside kom jeg på. Hoteller kan selge billigere hotellrom ved å innkorporere 25 minutters reklame i gjestenes drømmer. Hørtes jo ut som en kanonide. Men aaaaaaaaaaaaaaakurat i det jeg skulle realisere planene, våkna jeg. Og det heile var bare en drøm.

    Ha det bra da eller?
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    I likhet med Oslo er byen blitt grundig vasket inatt , og det trengtes etter tørrværet. Jobben er godt igang, og et par kopper med rykende, sort gull er allerede svelget unna.
    Som @RoadKing gleder man seg til kamp ikveld, billetter er sikret, så det blir vel noen øl i kveld (også ) :):)
    Ha en strålende torsdag folks :D :D :D
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moooorgen!! Her i North Georgia har vi en strålende morgen! Lite slår å sitte ute i behagelig morgentemperatur og drikke morgenkaffen mens solen står opp.

    Kun 48 timer til avreise retning Norge. Åpner knallhardt med Spirit til Chicago. Drøye 100 daler for billett, koffert og Big Seat er i det akseptable prisleiet.

    Og søndag blir det Nadderud ..... :cool:
     
  16. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Lite produktiv dag i Køben....på vei hjem til Trøndelag og rolig helg.
     
    AcroN liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he.. Golden..

    God snart lunch fra Chicago. Oppe grytidlig for å få på dagens gjøremål unnagjort. Full fart med andre ord.

    @Fnate , en kompis er på vei til Tokyo med SAS i dag, tenkte på den berømte skitne SAS fly tråden da jeg så hvordan maskinen hans så ut på FB. SAS har blitt kanon på renhold ser jeg :D
    ;)

    [​IMG]

    Ha en renere torsdag ;)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden