Litt forsinket - men her er ukens vintips: Hva: Feudi di San Gregorio Greco di Tufo 2014 Pris: NOK 155 Hvor: Bestilingsutvalget - så i løpet av en dag eller to så har du den på ditt favorittpol. Fra: Campania, Italia Drue: Greco - noe av det beste fra Hellas;-) Lys gul farge, smak av tropiske frukter uten at den blir kvalmende!!!! Når: Pasta med blåskimmelost, kylling, ost eller fisk Annet: En tørr og god italiener som fort kan bli en "hverdagsvin" her i huset.
Noe som forvirrer meg litt, @EB, er at du nesten alltid anbefaler vin til mat. Er all denne maten virkelig nødvendig? Det kan fort bli litt meget. Bill.mrk #åjåjåj #trallabom #viniskogogmark #fnatingstyle #zippedudiaaaa #zippedieyyyy
Fredagens brennevintips: 2000 Diplomatico Single Vintage. Dette er en av september-nyhetene på polet, og visstnok et røverkjøp i følge denne bloggen, til kun kr. 795. Jeg henter min på polet senere i dag
Noen andre forslag enn Leutz til reker i kveld? Prøve å holde meg under 150 kr, jobber jo tross alt i olja.
Ren eller i karskform? Greit at Lillestrøm er nord for Sinsenkrysset, men trodde ikke det var såååå langt mot nord? Har dere blitt Rosenborgfans også?