TP: OSL-NYC i C for 10 KNOK i januar 2019

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 12. aug 2018 kl 23:31.

1. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,265
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdaga denne med en tilfeldighet i dag. TAP sitt business-tilbud er tilbake. Fantastisk pris for denne turen i januar. Jeg vet at den var helt nedi 7000 for et år siden, men jeg tror aldri vi ser de prisene igjen. Det var forøvrig recline-setene dems, og ikke lie-flat som på denne A330-maskinen.

Jeg testet TAP sin nettside, og jeg skal innrømme at jeg fant ingen biz-reiser OSL-EWR for 5000 kroner, MEN det var enkelt å bestille en veldig rimelig economy-tur til 2000-2500 og så finne biz til 5000 tilbake igjen. Med andre ord er det mulig at du finner tur/retur med retur i business til ca 7000 kroner. Det er svært bra.

TAP sin nettside er muligens den aller best designet i Star Alliance, med ETT enormt unntak. Det er HELT umulig å få opp bookingklasse, som gjør at man ikke aner hvor mange poeng i Eurobonus.

edit: @dkvt opplyser at TAP gir 200% EB også i billigste business. Fantastisk :)

Et realistisk rute vil være eco over dammen til ca 2500 og så biz tilbake for ca 5000 kroner. Om man tar utgangspunkt i henholdsvis 50% og 200% bookingklasse og ganger med OSL-LIS-EWR 5100 miles så gir det 12800 poeng. Sannsynligvis mindre pga Euro-legget fra Oslo til Lisboa sannsynligvis gir en del mindre enn antall miles man flyr. Men for 7500 kroner er det ikke dårlig for en som kanskje har lyst å prøve business class for første gang :)

Det skader jo ikke akkurat at TAP har en fantastisk god og enkel måte å booke en stopover i Lisboa for den ultimate ferie-i-ferien :)

Lykke til - si gjerne ifra om du finner bedre/flere ruter og bedre info ang. bookingklasse.

Capture.JPG
    Capture2.JPG

Last edited: 12. aug 2018 kl 23:37
    phileas, guttormg, Wiolenze and 7 others like this.
  2. dkvt

dkvt EBG

Likes mottatt:
    277
    Bonuspoeng:
    63
    TAP Portugal gir 200% til Eurobonus på alle bookingklasser i Business.

Xflipper and Ursa like this.
  3. dkvt

dkvt EBG

Likes mottatt:
    277
    Bonuspoeng:
    63
    Bra tilgjengelighet på nyåret for kr 10500 t/r. Også ledig i 2018 med noe færre alternativer.
    Screenshot 2018-08-12_23-41-09-788.jpg

Xflipper and Ursa like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,086
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har sett på andre destinasjoner en NY( Edit)?

Last edited: 13. aug 2018 kl 10:35
  5. Herlov

Herlov Eurobonus Diamond, BA Silver InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    5,791
    Bonuspoeng:
    113
    Fin pris! Jeg testet de i romjula 2017. Det eneste minuset er at de kun serverer portugisisk musserende. Det blir liksom ikke en skikkelig tur i business uten ekte champagne.

Ursa, NoLimit and alexfins like this.

Del denne siden