TP: OSL-NYC i C for 10 KNOK i januar 2019

Tråd i 'Reisedeals' startet av Ursa, 12. aug 2018.

  1. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdaga denne med en tilfeldighet i dag. TAP sitt business-tilbud er tilbake. Fantastisk pris for denne turen i januar. Jeg vet at den var helt nedi 7000 for et år siden, men jeg tror aldri vi ser de prisene igjen. Det var forøvrig recline-setene dems, og ikke lie-flat som på denne A330-maskinen.

    Jeg testet TAP sin nettside, og jeg skal innrømme at jeg fant ingen biz-reiser OSL-EWR for 5000 kroner, MEN det var enkelt å bestille en veldig rimelig economy-tur til 2000-2500 og så finne biz til 5000 tilbake igjen. Med andre ord er det mulig at du finner tur/retur med retur i business til ca 7000 kroner. Det er svært bra.

    TAP sin nettside er muligens den aller best designet i Star Alliance, med ETT enormt unntak. Det er HELT umulig å få opp bookingklasse, som gjør at man ikke aner hvor mange poeng i Eurobonus.

    edit: @dkvt opplyser at TAP gir 200% EB også i billigste business. Fantastisk :)

    Et realistisk rute vil være eco over dammen til ca 2500 og så biz tilbake for ca 5000 kroner. Om man tar utgangspunkt i henholdsvis 50% og 200% bookingklasse og ganger med OSL-LIS-EWR 5100 miles så gir det 12800 poeng. Sannsynligvis mindre pga Euro-legget fra Oslo til Lisboa sannsynligvis gir en del mindre enn antall miles man flyr. Men for 7500 kroner er det ikke dårlig for en som kanskje har lyst å prøve business class for første gang :)

    Det skader jo ikke akkurat at TAP har en fantastisk god og enkel måte å booke en stopover i Lisboa for den ultimate ferie-i-ferien :)

    Lykke til - si gjerne ifra om du finner bedre/flere ruter og bedre info ang. bookingklasse.

    Capture.JPG
    Capture2.JPG
     
    Last edited: 12. aug 2018
    phileas, guttormg, Wiolenze and 7 others like this.
  2. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    TAP Portugal gir 200% til Eurobonus på alle bookingklasser i Business.
     
    Xflipper and Ursa like this.
  3. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Bra tilgjengelighet på nyåret for kr 10500 t/r. Også ledig i 2018 med noe færre alternativer.
    Screenshot 2018-08-12_23-41-09-788.jpg
     
    Xflipper and Ursa like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har sett på andre destinasjoner en NY( Edit)?
     
    Last edited: 13. aug 2018
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Fin pris! Jeg testet de i romjula 2017. Det eneste minuset er at de kun serverer portugisisk musserende. Det blir liksom ikke en skikkelig tur i business uten ekte champagne.
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Upsaker liker dette
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kan fint leve med at de serverer god Portugisisk vin ombord. Er det et premiumprodukt innenfor *A. Nei. Er det et godt produkt for prisen og bonuspotjeningen? Ja, mener jeg.
     
    Lars J, Travellingalf and Herlov like this.
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle gjerne sett denne prisen enveis JFK-OSL istedet.
     
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,614
    Likes mottatt:
    7,529
    Bonuspoeng:
    183
    Booket en T/R med denne i Mai'19, Ble booket i klasse J

    Skal på konferanse i MIA, så har bestillt separate billetter NYC-MIA med United Eco til 2,5k.

    Totalt kom da turen på 12 800kr. og skal gi ca. 21 500 poeng som vi si at gullkortet er sikret ett nytt år.



    Off Topic - ser at United tilbyr oppgradering til $160 pr vei - det frister og prøve United First, bare for å ha prøvd det.
    Noen som vet om jeg får ny/bedre bookingklasse ved og oppgradere(og dertil mer poeng opptjening)?
     
    Avixlo liker dette

Del denne siden