Transfer Narita-Haneda

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Salvador, 17. nov 2016.

1. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Har booket en CT-reise til New Zealand i januar, som jeg har vært ute etter å forbedre. Det har nå dukket opp et ledig sete med Air New Zealand NRT-AKL, som jeg ønsker å connecte etter ha flydd LH FRA-HND (drøye 5 timer layover). Funderer også på å endre retur til AKL-NRT, HND-FRA i ANA F hvor det er 3h35m layover.

- Jeg ser at minste transfertid er 3h30m (dette bekrefter også SAS). Det jeg finner på nett sier dog at dette ser ut til å være i minste laget og at man da må treffe perfekt med transport mellom flyplassene. Er det noen som har erfaringer rundt dette?
    - Jeg antar at baggasjen må plukkes opp på HND og sjekkes inn på nytt på NRT (og vice versa). Er det mulig å få sendt den hele veien hvis man har en viss lengde på connection?
    - Til sist, er det noen som vet om *A eller noen av selskapene i *A ordner transport mellom flyplassene hvis man har connecting biz/first-billetter?

Jeg har ikke klart å finne noe om de to siste punktene, og er veldig skeptisk til transfertid på 3h35m, særlig siden jeg kommer til å ha innsjekket baggasje.

2. RedLine

RedLine Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Transfer på 3h30 er tight da har du null margin. Flyr du first/business så er du raskt av flyet og får bagasjen fort, det samme gjelder avlevering av bagasje. Jeg har pleid å ha 4 timer som minimum selv.

Raskeste måte å komme seg fra HND til NRT er med bussen. https://www.limousinebus.co.jp/en/bus_services/haneda/narita.html

Salvador liker dette

Del denne siden