Transfer uten gjennomgående OSL

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av shaqreaper, 02. juni 2019.

  1. shaqreaper

    shaqreaper Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg skal fly SK4425 til Osl som lander 1855, så har jeg et ambisiøst(?) mål om å rekke et fly noen kompiser skal ta til Bulgaria med Thomas cook/ving som går 1945. Burde jeg rekke det? Og må jeg ut også gjennom sikkerhetskontrollen igjen, eller er det en veg jeg kan gå for å gå direkte til gaten?
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det er hvert fall mulig å gå direkte fra ankomst og ned til avgang igjen (var hvert fall mulig sist jeg landet innenlands).
     
  3. kaiarne

    kaiarne Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Som Misterix skriver er det mulig å gå direkte fra det ene flyet til det andre, fordi det er innland til utland transfer.
    Men spørsmålet er om du må sjekke inn på OSL (bagasje?) eller om du får gjort det før? Kanskje kompisene dine kan sjekke deg inn på en av automatene?
     
  4. shaqreaper

    shaqreaper Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for raskt svart! :) Glømte å si det ja, har kun håndbagasje og Ving sa det var mulig å sjekke inn 24h før online. Hvor går jeg da for å komme ned til avgang/neste fly? Er forresten to helt forskjellige bestillinger, men det har kanskje ikke noe å si?
     
  5. kaiarne

    kaiarne Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Ut av SK4425 følger du transfer, på A-gatene blir det rett inn på terminalen og ikke opp rulletrappen. Så følger du bare skilt til F-gatene. Husk at du må gjennom passkontrollen også, så det kan legge på et par minutter avhengig av hvor mye kø det er.

    Det at det er to forskjellige bestillinger har ingen ting å si, så lenge alt går greit. Men rekker du ikke neste fly, så må du booke ny reise videre selv.
     
  6. shaqreaper

    shaqreaper Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Supert, da er det jo egentlig god sjans så lenge ikke SK4425 blir forsinket :)
     
    kaiarne liker dette
  7. kaiarne

    kaiarne Aktivt Medlem

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Lykke til :)
     

Del denne siden