Travelhack 2014: Har du en idé til en ny reise-app?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 21. mars 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Har du lyst til å delta i en reiserelatert innovasjonskonkurranse? Sjekk ut Travelhack 2014.

    Bruk gjerne denne tråden til å koordinere dersom du ønsker å sette sammen et team.

    Vurdér gjerne deltakelse på Tech & Travel Meetup 08. april også. Her er agendaen:

     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,405
    Likes mottatt:
    3,337
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har faktisk en ide jeg kom på ved forrige IRR OPS, hehe. En app som jeg kan starte når jeg kommer på flyplasser, altså all ren venting "in transit". Hadde värt helt sykt å se tallet jeg har på gardermoen til nå, må väre snakk om flere uker..

    Appen kunne jo väre brukenes til alt mulig rart aka "hvor lenge har jeg ventet på dama som er på badet" "hvor lenge har jeg ventet på venner som er for sene til fredagspilsen" etc
     
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Så, en stoppeklokke?
    Finnes en del apper som gjør ting basert på lokasjon og burde vel fint kunne brukes til å starte/stoppe en stoppeklokke ved ankomst/avgang en flyplass
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Etter å ha kjørt fra Seattle til Atlanta med bikkja som passasjer, lekte jeg litt med tanken om at det kunne vært kult med en app hvor man kunne merket av hvor mange stater bikkja hadde pisset i .. Man kunne kanskje brukt denne til andre ting også .. Hvor har Fnate prompet, f.eks ... ;)
     
    Fnate liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Easy: Washington, Oregon, California, Nevada, Utah, Arizona, Idaho, Wyoming, Colorado, New Mexio, Texas, Mississippi, Tennessee, North Caolina, Virginia, DC, Kentucky, West Virginia, New York, Maryland, Pensylvania, New Jersey, Connecticut, Massachussets, Illinis, Indiana... Også den store øya rett sørvest for California, som heter Alaska.
     
    Martin F and LN-MOW like this.
  6. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Travelhack Pro:

     

Del denne siden