trd-mia

Tråd i 'Bonushjelp' startet av moviefan, 12. juni 2016.

  1. moviefan

    moviefan Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, noen som har gode tips her..
    Jeg har 130.000 og det tenkte jeg var nok til å komme seg til fra TRD til MIA i løpet av høsten.feks i starten av september type 5 sept og retur 9 sept.
    United ser ut til å vise ledig biz seter, men får de ikke opp med sas selv om det er sas som flyr osl-newark.
    Søker og søker men klarer ikke å finne noen løsning her. Totalt uerfaren med første gangs CT. Har CT billett som skal brukes på person nr 2

    Noen som har gode verktøy å kan gi meg et tips til hvordan jeg kan komme til MIA i denne perioden i biz? (er fleksibel på dager da vi har fått barnevakt.. jippi!)
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk leg by leg på United.com , og via diverse alternativ. Burde løse seg greit å komme seg TRD-MIA...
     
  3. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bare nevner at SAS starter 28 sept. fra OSL og CPH direkte til MIA. Kanskje for seint for dere, men det ville blitt effektivt. Og deilig.
     
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    image.jpeg
    Hoi!
    Masse ledig på disse dagene.
    Her er det beste alternativet jeg fant i biz:
    image.jpeg
    image.jpeg

    Ring SAS på CT linja 64816099 og oppgi disse flightene...

    Edit: har funnet en bedre løsning for deg, hangon mens jeg laster bilder...
    Edit 2: flightene jeg fant er borte. Men uansett, finner du flighter på united sin side så er det bare å booke disse på CT linja. Må bookes på tlf.
     
    Last edited: 13. juni 2016
    Insomnia4u and Are like this.
  5. moviefan

    moviefan Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    tusen takk for hjelp..
     
  6. moviefan

    moviefan Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    ah.. kanskje se om det er noe ledig der ja. Kan jo være greit å slippe ett stopp.
    Takk for info.
     
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Masse ledig enn så lenge:
    image.png
    Disse billettene kan du bestille på nett. Bare kryss av for bruk AmEx rabatt til høyre på siden..
     
  8. moviefan

    moviefan Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    hmm, tok tid å få avklart fri for fruen og nå finner jeg ingen biz billetter i slutten av september/starten av oktober.. Bare plus billetter. Eller er det jeg som ser på feil sted?
     
  9. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Som John sa: "enn så lenge..."

    Du må nok langt ut i nov/des for å finne bonus-biz på de populære destinasjonene nå, og selv da bare enkeltslengere igjen. :(

    Hvis det er viktig å reise på gitte datoer, og du kan tenke deg å bruke litt ekstra penger på å la andre gjøre jobben, så finnes det opptil flere spesialister på området. Jeg bruker selv Flightfox siden jeg bare ikke orker å bruke time etter time på United/Matrix/Expertflyer/Tallin/...
    Koster et par lapper, men samme konseptet som husmaling: hvis man ikke er veldig interessert i det som en hobby, er det mye flinke folk som gjør dette billig og bedre :cool:
     
    Are liker dette

Del denne siden