Da er vi klare for siste runde. En 9 år gammel Embraer 190. Vi er klare for mer musserende, bring it on
Veldig rart igjen .. @anders82 har bestilt på et mikrofly .. 2+2 embraer 190 @anders82 på 2 Jeg på 3 @RoadKing på 4 @anders82 er jo i villrede .. vet jo ikke hva han skal bestille ..
Jaja, så opplevde vi tømt bar. Men det skal i ærlighetens navn innrømmes at baren på LX1216 var omtrent ferdigtømt da vi kom ombord. De hadde ikke vodka fra starten av og etter 1 runde GT var det tomt. Resten måtte de ha til returen sa de. Vi er skjønt enige om at vi må sende en tåredryppende historie til Swiss om den perfekte helgen som nesten fikk vådeskudd på innflygningen.
Det var gøy lenge ..plutselig sluttet de å servere alkohol på flyet til Oslo fordi de måtte spare til returen .. hva er det for slag ?? De har lastet for lite ..?? Flyr man Business med Swiss må man unngå Helvetic .. vi tømte altså kvoten til Oslo?? Tre pax .. dette er for dårlig .. ... da var vi ikke halvveis til Oslo.. Regner med at vi sender en klage til Swiss som har solgt oss billetten ..
Plutselig var vi i Oslo og vi er blitt edru nok til å kjøre bil (vel)? Og det er Helvetic sin skyld .. busgate ..
Da var man på NSB til Oslo. En fantastisk tur er over. Dette ble rett og slett enda hyggeligere enn forventet. Både @Eddie47 og @RoadKing er to særdeles trivelige herrer i sin beste alder Vi satser på en reprise om ikke så alt for lenge. Riktignok ikke med Helvetic... Og hvis man ikke har vært i Dublin så er det bare å reise. Er en rask tur via Tyskland eller Sveits
Jeg kan bare samtykke med @anders82 og så treffende som @Eddie47 beskrev det: Forventet at det skulle bli kjekt, men det ble jo kjekkere . Det gledes allerede til reprisen
Hjemme .. en fantastisk helg! Jeg hadde ikke vært i Dublin før .. de som ikke har vært der har gått glipp av noe! Takk @anders82 og @RoadKing
Og takk til alle tre utsendte ingeniørar for strålande underhaldning i dette reisebrevet! Tusen takk!